silicol skin - na tradzik

1. Data: 2003-04-25 17:00:40

Temat: silicol skin - na tradzik
Od: "Anik" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, czy ktos szlyszal lub probowal preparatu silicol skin na tradzik?
czytalam w gazecie artykul reklamowy i wynika z niego, ze lek jest super
po prostu... czy ktos wie cos o nim blizszego? za wszelkie informacje na
ten temat z gory dziekuje.
pozdr, anik

2. Data: 2003-04-26 06:06:47

Temat: Odp: silicol skin - na tradzik
Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anik <a...@N...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b8bpp2$a7n$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> czytalam w gazecie artykul reklamowy i wynika z niego, ze lek jest super
> po prostu... czy ktos wie cos o nim blizszego? za wszelkie informacje na

mój syn stosuje silica (żel), rzeczywiście skuteczny przy systematycznym
użyciu, nowe pryszcze nie powstają i skóra jest matowa (gruczoły łojowe
mniej wydzielają), ale... ...sporo tańszy!...

Agata

3. Data: 2003-04-26 08:16:02

Temat: Re: silicol skin - na tradzik
Od: "Anik" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
łojowe
> mniej wydzielają), ale... ...sporo tańszy!...

no tak, to rzuca całkiem nowe światlo na ta sprawe. (szczegolnie, jesli
chodzi o cene ;)
dzieki za odpowiedź!
pozdr, anik.

4. Data: 2003-04-26 20:51:51

Od: "Beatka" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czytalam w gazecie artykul reklamowy i wynika z niego, ze lek jest super
> po prostu... czy ktos wie cos o nim blizszego? za wszelkie informacje na

Mi ten preparat tylko wysuszyl skore a nie pomogl,Wiem ze wiele osob mialo z
nim podobne doswiadczenia wiec uwazam ze jest bardzo przereklamowany i
szkoda pieniedzy. Za to bardzo dobry jest Differin-krem (40 zl) w aptece bez
recepy.
Pozdrawiam Beata

5. Data: 2003-04-27 20:43:51

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> . Za to bardzo dobry jest Differin-krem (40 zl) w aptece bez
> recepy.

w aptece na receptę. Działa intensywnie- często drażni i wysusza.

6. Data: 2003-04-29 18:02:14

Od: "Beatka" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie (Gdansk) w kazdej aptece mozna go dostac bez recepty

> w aptece na receptę. Działa intensywnie- często drażni i wysusza.

Kiedy uzywalam differin ZEL to zeczywiscie bardzo wysuszyl mi skore, ale
Differin KREM stosuje juz kilka miesiecy i bardzo mi sluzy (podobnie jak
kilku znajomym mi osobom) a mam wrazliwa skore.
Wiec polecam
Pozdrawiam Beata

diagnostyka w Pulmonologii-praca dyplomowa
Nowotwory niezłośliwe kości
AFTA co z tym zrobić...?
Co to jest hypotrofia jądra i czym jest to spowodowane?
Hemoroid - jak sie go pozbyc?