silikonowe formy do ciasta

1. Data: 2005-01-31 12:22:35

Temat: Re: silikonowe formy do ciasta
Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

ania schrieb:
> Witam!!
> Czy uzywacie takich form do ciata?
> Widziałam w sklepie formę do ciasta wkształcie misia, chciałabym ją kupić na
> urodziny mojemu dziecku.
> Jak sprawdza się taka forma w użytkowaniu?
> Będę wdzięczna za każdą opinię.
> Ania

Uzywamy. Z mniejszym lub wiekszym powodzeniem. Kup jedna na poczatek i
wyprobuj. Nie kazdemu bowiem to odpowiada. Faktem jest, ze te silikonowe
formy maja czesto fikusne ksztalty. Ale np. na moich dzieciach wrazenia
te formy nie robia. Gorzej - u mojej znajomej dziecko odmowilo zjedzenia
misia a po pokrojeniu zaczelo plakac.

A zeby Cie nie oszwabili na Alegro, podaje orientacyjne ceny za Odra:
misio ze wzmacniajaca opaska - 9.65 Euro (obnizka z 17),
Czasami jest jeszcze taniej.

A tu masz specjalny sklep z silikonami:
http://www.silikon-backformen-shop.de/shop/sitemap.h
tm
Albo tu:
http://www.gewuerzschaefer.de/cgi-bin/gewuerzschaefe
r.storefront/de/Catalog/1399

Gdyby wrodzona obrzydliwosc do niemieckiego przeszkadzala to moge
poszukac jakiegos motylka, rozyczke albo misia.

Irek

1. Data: 2005-01-31 12:27:10

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A.L. wrote:

Dziewczyny (i chłopaki ewentualnie), zobaczcie jeszcze to:
http://www.asco-czech.cz/silikonoveformy/katalog/kat
alog_pl.html

Ania

1. Data: 2005-01-31 12:30:08

Od: "Andrzej" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poproszę też o cennik. Dziękuję

Andrzej
... ciężko jest lekko żyć ...

1. Data: 2005-01-31 16:15:25

Od: "Kalina" <kika90 @ op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A.L." <a...@n...pl> napisał w wiadomości

> Ja mam tortownice i forme do muffinow (ta druga jeszcze nie uzywana).
> Polecam serdecznie, piecze sie naprawde super.

może to ....trochę głupie, ale już dawno przyglądałam się tym formom do
pieczenia i zawsze obawiałam się.... że one nie wytrzymają wysokiej
temperatury... wiem, że są do pieczenia itp. ... ale ja mam uraz po tym jak
suszyłam buty w piekarniku i zostały w nim podeszwy :)))

Kalina

1. Data: 2005-01-31 16:23:38

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kalina" <kika90 @ op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
jak
> suszyłam buty w piekarniku i zostały w nim podeszwy :)))

ee - musisz sie przemoc:) nic sie z nimi nie dzieje.

1. Data: 2005-01-31 21:09:01

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Kresowiec wrote:

>Gorzej - u mojej znajomej dziecko odmowilo zjedzenia
> misia a po pokrojeniu zaczelo plakac.

Irek, rozsmieszyles mnie do lez.

MB

1. Data: 2005-02-01 06:00:50

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisal w wiadomosci

> Irek, rozsmieszyles mnie do lez.

ze ma wrazliwe dziecko?

1. Data: 2005-02-01 06:05:27

Od: "acolada" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisal w wiadomosci

> Irek, rozsmieszyles mnie do lez.

Smieszy cie, jak dzieci placza?
acolada

1. Data: 2005-02-01 08:31:20

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett schrieb:

> Irek, rozsmieszyles mnie do lez.
>
> MB
Podobnych historii znam wiecej. Kiedys moj Alek zaprosil kolege. Na
obiad podalem szaszlyki ze szczura wodnego (mieszkamy w poblizu kanalu).
Moi chlopcy zaczeli sie smiac, bo wiedza, ze pewnie indyk albo inna
swinia a kolega chcial do domu. Kwadrans staralem sie go przekonac, ze
to tylko zart ale ten chcial do mamy. Dobrze, ze nie podalem "trola z
pajeczyna" (mieso w kostki z warzywami z patelni posypane serem zoltym i
wstrzasniete az tworza sie serowe nitki niczym pajeczyna), bo pewnie
podaliby mnie do sadu.

Irek

PS. Jakis pomysl na muffiny z suszonymi owocami?

1. Data: 2005-02-01 08:34:40

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Ruua schrieb:
> Uzytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisal w wiadomosci

> ze ma wrazliwe dziecko?

Wrazliwe? Pierdola saska a wlasciwie westfalska. Nigdzie bez mamy sie
nie ruszy. Po jednym treningu zrezygnowal, bo mamusia za raczke nie
trzymala. Zabronilem kontaktu z moim synami, bo mi na fujary dete wyrosna:-)

Irek

Gotujacy facet
Potrawy z grochu
przepis - kurczak z pieczarkami