skierowanie do specjalisty

1. Data: 2001-03-21 21:00:19

Temat: skierowanie do specjalisty
Od: "refeler" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

czy lekarz rodzinny wypisujac skierowanie do specjalisty ponosi jakies
koszty?
a jak to jest ze skierowaniami na badania ?

2. Data: 2001-03-21 21:49:54

Temat: Odp: skierowanie do specjalisty
Od: "doctore" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To zależy od Kasy Chorych. W Mazowieckie Kasie Chorych kosztów nieponosi
.Ale w Kasie łódzkiej o ile wiem to ponosi.

Pozdrawiam Doctore

Doctore
"Szkoda śliny żeby rozmawiać bezproduktywnie"- prof dr.hab. med. Kazimierz
Ostrowski

3. Data: 2001-03-22 13:37:34

Temat: Re: skierowanie do specjalisty
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> czy lekarz rodzinny wypisujac skierowanie do specjalisty ponosi jakies
> koszty?
> a jak to jest ze skierowaniami na badania ?

Z badania placi - tak sadze, no bo jak Ty nie placisz to placi
placowka, ktora wystawia skierowanie. W niektorych kasach
niektore drogie badania (u nas np. tomografia komputerowa)
jest pokrywana bezposrednio z kasy do jakiegos tam limitu

Co do drugiego pytania, czy placi jak wystawia skierowanie
do specjalisty czyli czy w Polsce jest system "found holding".
W wiekszosci kas chorych nie, poniewaz specjalisci oplacani
sa na zasadzie kontraktowej bezp.przez kase chorych ale
sa kasy ktore stosuja badz stosowaly zasade found holding,
czyli za konsultacje specjalistyczna placi lekarz rodzinny
jesli wystawil skierowanie. W ktorych kasach tak jest
zapytaj UNUZ

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

4. Data: 2001-03-25 08:35:10

Od: "user4" <U...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

lekarze rodzinni są głupi
Użytkownik refeler <l...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:99b4l3$ogf$...@n...tpi.pl...

5. Data: 2001-03-25 12:00:39

Od: "Blade Runner" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"lekarze rodzinni sa glupi"

- a Zydzi porywaja dzieci na mace

Hombre - mam prosbe - zaloz grupe newsowa np. pl.crime.sandauer albo cos
podobnego i piszcie tam sobie podobne glebokie spostrzezenia. Bien?

6. Data: 2001-04-13 20:49:12

Od: "TWEEDY" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

user4 napisał(a) w wiadomości: <99kaib$hu1$1@h1.uw.edu.pl>...
>lekarze rodzinni są głupi

Znam kilku lekarzy rodzinnych i zupełnie się z Tobą nie zgadzam. Mógłbyś
jakoś uzasadnić swą tezę ?????
Tylko nie tak : " bo są i już"

Pozdr. TWEEDY

wyniki badan- pomocy!!!!!!