skierowniae do psychologa psychiatry ?

1. Data: 2004-01-07 10:41:52

Temat: skierowniae do psychologa psychiatry ?
Od: "rovi" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy aby dostac się do psychologa lub
psychiatry publicznego jest potrzebne skierowanie ?

1. Data: 2004-01-07 17:23:29

Temat: Re: skierowniae do psychologa psychiatry ?
Od: " mema" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

do psychiatry na pewno nie.
Nie wiem, jak z psychologiem, z tego, co mi wiadomo są oblegani bardziej niz
psychiatrzy, ale warto spróbowac. najlepije zapytaj w wybranej Poradnii
Zdrowia Psychicznego.

Pozdrawiam

mema

1. Data: 2004-01-07 19:57:39

Od: nonnocere <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mema wrote:

> [...]
> psychiatrzy, ale warto spróbowac. najlepije zapytaj w wybranej Poradnii

w niektórych PZP trzeba skierowania od psychiatry do psychologa. Czyli
osoba, która chce udać się do psychologa, musi pierw poczekać w kolejce
około miesiąca, by na wizycie u psychiatry poprosić o wizytę u
psychologa. Oczywiście to kolejny miesiąc czekania. Ale taki układ jest
tylko w niektórych PZP na szczęście... Takie niuanse kontraktowania
usług psychologicznych przez NFZ...

--
Pozdrawiam, Magdalena S.

"Aby zdobywać wielkość, człowiek musi tworzyć, a nie odtwarzać"
Antoine de Saint - Exupery

Czy możliwe jest...
co zrobić ze sobą ?
Utopia Wolnego Świata