taki maly eksperymencik

1. Data: 2004-01-06 20:42:00

Temat: taki maly eksperymencik
Od: "Lukasy" <c...@d...wp.pl.sit> szukaj wiadomości tego autora

po pierwsze chcialbym sie ze wszystkimi tu obecnymi grzecznie
przywitac, gdyz cos mi sie zdaje ze dawnom sie tu nie ukazywal.

a teraz moze zacznijmy wstep: pomysl na to doswiadczenie wpadl mi przy
okazji sporu z pewnym dziewczeciem, a moze nie sporu tylko zwroceniu
uwgi na dziwny sposob rozumowania i postrzegania (oczywiscie moj...),
wzialem sobie to do serca, i tak przemieszczajac sie w z wolna sunacym
po sliskiej drodze autoobusie, staralem sobie wyobrazic jak moze ona
myslec, przeicez ten moj sposob jest "jedynym efektywnym" wiec czego
sie czepia!!?!?! i czy moze wszystkie laski mysla tak odmiennie, czy
moze ja jestem odmienny od reszty? a wlasciwie to tak mi sie nie
wydaje, jednak zaczelaly mnie nurtowac roznice miedzy plciami.

part2, czyli o co mi chodzi: projekt wyglada skromnie, tzn
przeprowadzic w chyba najlepiej 4 osobki(plcie w rownowadze)[z
chetnikami nie bedzie problemu] krotka, 50-100 wypowiedzi dyskusyjke*
nagrywajac ja** a nastepnie przepisac numerujac kazda wypowiedz.
Kolejnym, kluczowym krokiem byloby w pelni ekshibicjonistyczne***
spisanie swych podlych jak i tych wartosciowych mysli ktory kwitly pod
czolem w momencie wypowiadania lub slyszenia poszczegolnych
wypowiedzi.

cel: jak nietrudno sie domyslec, jestem przekonany iz przeczytanie
tych mysli moze pomoc mi w zrozumieniu zasad zadzacych sposobem
myslenia dyskutantow.

no i po co ten post sie tu pojawil:
-czy takie cos sie przeprowadza, a jesli tak to gdzie moglbym cos na
ten temat znalezc, pod jakim haslem szukac
-bylbym zobowiazany za konstruktywne uwagi dotyczace takiej czynnosci,
przez jaka modyfikacje moglbym zwiekszyc wiarygodnosc testu?

jesli ktos byl na tyle uparty by tu dotrzec, to juz dziekuje, a jesli
by mial cos do powiedzenia w tym temacie i uczynilby to bylbym byl
conajmniej wniebowziety [zgodnie z zasada: mam maila! ktos mnie kocha!
;)]

pozdrowionka znad biurka!

*myslicie ze temat bedzie istotny?
** a moze pisac od razu, z tym ze to bedzie rozkojarzalo
***w tym kulminacyjnym momencie najbardziej boje sie o przeklamania...

--
"Nie szukaj glebi tam gdzie plytko."
Lukasy: cosiarz (na) wp.pl

1. Data: 2004-01-07 00:50:23

Temat: Re: taki maly eksperymencik
Od: "mania" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lukasy" news:btf6rn$buq$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> moze ja jestem odmienny od reszty? a wlasciwie to tak mi sie nie
> wydaje, jednak zaczelaly mnie nurtowac roznice miedzy plciami.
[...]

a co masz "na myśli" pisząc _myśli_?

Mań ~~
http://atticus.pl/mania/

1. Data: 2004-01-07 01:59:40

Od: "mania" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mania" news:btfl4c$apc$1@inews.gazeta.pl...
> "Lukasy" news:btf6rn$buq$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
>
> a co masz "na myśli" pisząc _myśli_?

coś Ci jeszcze pokażę:
cytuję ze strony pehapowskiej
http://www.grupaphp.com/index2.htm
znajdziesz tu dwa wiersze obok siebie
Kasikam i Asasella (niech mi wybaczą to wtargnięcie)

KasiaKam

kolacja we troje

zasady umierania są umowne

ja umieram
ty mówisz że ładnie wyglądam
i że wszystko będzie dobrze

kiedy leżę w białej koszuli
śmierć wyczesuje mi włosy
rozrzucając je na dywanie
bierzesz odkurzacz i mówisz
że mam srebrzystą głowę
i że wszyscy mi tego zazdroszczą

wieczorami przynosisz wino
żebym mogła się śmiać
a czasem także zgrabne sukienki
i pantofle na obcasach
których stukot zagłusza
skrzypienie w kolanach

nocą wtulamy się w siebie
staram się naśladować twoje bicie serca
i oddech

rano budzę się z odciśniętym na policzku
fragmentem poduszki
- pamiętaj zadzwoń załatw odbierz
nie zapomnij - prosisz
podając mi torebkę

mam w niej dowód osobisty
z wpisaną datą urodzenia
na wypadek
gdyby śmierć chciała mnie wylegitymować
gdy biegnę do autobusu
żeby zdążyć na pierwszą zmianę

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.hum
.poezja&tid=6255238

Asasello

talia

wołali za nią wariatka
tu mówią
to nie jest przypadek

o siódmej dają zupę z krupami
każą gapić się w okno
choć tego nie mówią

więc kiedy tylko można
gramy w chińczyka i w dupę biskupa
w szachy nie gramy bo nie chcemy grać w szachy

z każdą jesienią nasze dłonie są gładsze
podobno od leków
ale my wiemy że to od kart

teraz jest dobrze
odkąd pomyliła pokoje
położyła się obok przespaliśmy noc

teraz się uśmiechają
my też
uśmiechamy się z nich

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.hum
.poezja&tid=6218759

1. Data: 2004-01-07 09:43:39

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> a co masz "na myśli" pisząc _myśli_?

komentarz pomyslany, ale niewypowiedziany. (wiem ze z innego kata, ale nie
wszendzie jest ołtluk)

pozdr

1. Data: 2004-01-07 10:07:46

Od: "mania" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

<cosiarzl> news:636d.0000037a.3ffbd4cb@newsgate.onet.pl...

> komentarz pomyslany, ale niewypowiedziany. (wiem ze z innego kata, ale nie
> wszendzie jest ołtluk)

aha.. trafna obserwacja
:o)
a co Ci to "robi"?

--
Mań
~~

Mowic czy nie?
Sprzet komputerowy dla niewidomych i inne.
Kapliczka....
Muzyka a umysl
Pies PAWŁOWA - jak wygląda