?sklep ogradniczy?

1. Data: 2001-04-02 13:13:44

Temat: ?sklep ogradniczy?
Od: "Joanna Bałuszek" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc
co sadzicie o http://wspanialeogrodymaryli.republika.pl/
czy ktos juz tam kiedys kupowal?

mysle o lespedezie i eukaliptusie. Czy ktos umie zweryfikowac informacje o
tych roslinach zawarte na stronie? Czy cena jest sensowna?

pozdrawiam
aska

2. Data: 2001-04-03 09:11:55

Temat: Re: ?sklep ogradniczy?
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Bałuszek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> mysle o lespedezie i eukaliptusie. Czy ktos umie zweryfikowac informacje o
> tych roslinach zawarte na stronie? Czy cena jest sensowna?

Odnośnie lespedezy - cena wygląda na sensowną. Natomiast coś mi się tam
kołacze, że Janek Turulski próbował uprawy i nie przetrzymała zimy. Nie
widzę adresu szkółki - doszukałaś się może, czy to Szczecin?

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2001-04-05 09:42:32

Od: "Joanna Bałuszek" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odnośnie lespedezy - cena wygląda na sensowną. Natomiast coś mi się tam
> kołacze, że Janek Turulski próbował uprawy i nie przetrzymała zimy. Nie
> widzę adresu szkółki - doszukałaś się może, czy to Szczecin?

no wlasnie nie podaja adresu :(. u mnie powinna przetrwac - w tym roku trawa
u mnie byla zielona przez cala zime...

pozdrawiam
aska

4. Data: 2001-04-05 13:20:55

Temat: Odp: ?sklep ogradniczy?
Od: "Tadeusz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam naprawde wiosennie. Forsycje już kwitną. :-)))
Szkółka jest we Wrocławiu.
Uszanowanie Tadeusz

5. Data: 2001-04-05 14:15:25

Temat: swidosliwa
Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

Naszla mnie ochota na owoce o smaku borowek. Czy swidosliwy wystepuja w
jakichs odmianach i jesli tak to ktora polecacie? Czy musze miec 2
egzemplarze zeby doczekac sie owocow? Gdzie moge kupic to stworzenie (ok.
W-wy lub w sieci) i ile to moze kosztowac?
Pozdrawiam
Tomek

CFV1: pl.rec.dom (glosowanie)
zniszczone trawniki