sklep z koralikami i nie tylko

1. Data: 2005-05-19 10:11:32

Temat: sklep z koralikami i nie tylko
Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W FAQ jest info, o sklepie koralikowy z informacją, że jest to jedyny znany
:)
Właśnie trafiłam na taki dość ciekawy sklep z koralikami m.innymi. Ale są
tam też tasiemki, cekiny, piórka (!) i inne.

MKatarynka, poszukująca igieł modniarskich ;)

2. Data: 2005-05-19 10:14:19

Temat: [INNE] Re: sklep z koralikami i nie tylko
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie trafiłam na taki dość ciekawy sklep z koralikami m.innymi.

Podaj linka...
Pozdrawiam
Pusia

3. Data: 2005-05-19 10:15:55

Temat: Re: [INNE] Re: sklep z koralikami i nie tylko
Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podaj linka...
> Pozdrawiam
> Pusia

Hehe ale gapa ze mnie :)
http://qnszt.pl/catalog.html

Dobrze że trzymasz rękę na pulsie :)
MKat.

4. Data: 2005-05-19 11:13:25

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pusia" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Podaj linka...

Jeszcze jest coś takiego, tu oprócz koralików są też inne ciekawe rzeczy:
http://www.hand-made.pl/
Pozdrawiam z Lublina - Gośka

5. Data: 2005-05-19 16:12:48

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hehe ale gapa ze mnie :)
> http://qnszt.pl/catalog.html

juz ktos kiedys podawal ten skuz w nim sklep:)
robilam juz w nim zamowienie, przesylka doszla bardzo szybko,
koraliki ladnie popakowane i popisane. polecam!

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocaw

strona wrocławianek: www.wroclawianki.art.pl

[xxx] donice szukam
FAQ pl.rec.robotki-reczne
Beata
[xxx] Kubus Puchatek - ksiazkowy - szukam
wzory ze sklepu needle&art