[xxx] mulina lniana

1. Data: 2005-05-19 10:28:27

Temat: [xxx] mulina lniana
Od: "Aga " <y...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ZNalazlam takiego linka:
http://www.dmc.com/majic/pageServer/03010000c0/en/Li
nen.html?nid=11;119

Widzialyscie/probowalyscie juz taka muline? Jaka jest w pracy? Droga jest?

zaciekawiona Yas z Krakowa

2. Data: 2005-05-19 11:57:20

Temat: Re: [xxx] mulina lniana
Od: "agpat" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga " <y...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> ZNalazlam takiego linka:
> http://www.dmc.com/majic/pageServer/03010000c0/en/Li
nen.html?nid=11;119

> Widzialyscie/probowalyscie juz taka muline? Jaka jest w pracy? Droga jest?

Ja sobie kupiłam jakiś czas temu całe opakowanie (12 sztuk muliny w różnych
kolorach plus 10 wzorów). W Wojtku, czyli tu:
http://www.wojtek.com.pl/wojtek/show.php?idg1=6&idg2
=3&idt=518
Cena widzę, jest nadal ta sama.
A jaka jest w pracy, to nie wiem, bo sobie leży na półce i na mnie patrzy.
Gdyby nie znalazł się nikt, kto już ma jakieś doświadczenia, to mogę
specjalnie popróbować i opisać wrażenia.

Pozdrowienia
Agnieszka (Poznań)

3. Data: 2005-05-19 18:00:36

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Ja kupiłam sobie zestaw na pokazie DMC.Na razie wyhaftowałam jeden obrazek.
Wyszedł bardzo efektownie, ale nić ma tendencję do zrywania ( robi się taki
supełeczek i pęka).Polecałabym robić krótkimi nitkami.
Pozdrowiam
dorota

4. Data: 2005-05-20 09:28:30

Od: "Aneczka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia w news:5f1f.00000c81.428cd444@newsgate.onet.pl,
ktoś podpisujący się Użytkownik chciał powiedzieć, że:
> Wyszedł bardzo efektownie, ale nić ma tendencję do zrywania
> ( robi się taki supełeczek i pęka).Polecałabym robić krótkimi nitkami.

Rzeczywiście super nadaje się do wszelkich pogodnych widoczków - te pastele
ślicznie wyglądają i miałam wrażenie, że układają się na kanwie lepiej niż
bawełna. Ale zrywanie się nitki było dla mnie dobijające i wróciłam do
tradycyjnej bawełnianej muliny...

--
Pozdrówki,
Aneczka

5. Data: 2005-05-21 10:54:23

Od: "Naila" <odpowiadajac_nadawcy@popraw_adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale zrywanie się nitki było dla mnie dobijające i wróciłam do
> tradycyjnej bawełnianej muliny...

Też słyszałam, że się topornie robi, bo się rwie... ale jak nie spróbujesz
to się nie dowiesz jak się robi... :)

pzdr,

--
Jola z Białegostoku
http://www.bookmarkjoli.prv.pl/ -> Kobiece sekrety -> Robótki ręczne

6. Data: 2005-05-23 08:15:56

Od: <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
ja zrobiłam niebieskie kwiatki z tego zestawu i nic się nie rwało, za to
przy uszku zbierały się grubsze kosmyki, które nie chciały przechodzić przez
igielne ucho.
Rozmiar większa igła załatwiła sprawę!
Pozdrawiam,
Ania-Trójmiasto

Użytkownik "Naila" <odpowiadajac_nadawcy@popraw_adres.pl> napisał w
wiadomości news:d6n413$ugm$1@bialystok.bsk.vectranet.pl...

> Też słyszałam, że się topornie robi, bo się rwie... ale jak nie
> [...]

sklep z koralikami i nie tylko
[xxx] donice szukam
FAQ pl.rec.robotki-reczne
Beata
[xxx] Kubus Puchatek - ksiazkowy - szukam