sklepy

1. Data: 2003-03-20 21:31:09

Temat: sklepy
Od: "Grzegorz Hyblik" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy wie ktoś, gdzie we Wrocławiu można zaopatrzyć się w żywność
wegetariańską .
Nie chodzi mi o wege śmieci typu `kotlet sojowy` z proszku, bo to jest
wszędzie, lecz tego typu: mąka z pelnego przemiału, nierafinowane
oleje,ciemny ryż,owoce i warzywa z gospodarstwa ekologicznego,.....

--
020 9434 - NIEZALEZNY dostep ISDN/V90/V110 (Warszawa)
ppp/ppp

2. Data: 2003-03-21 08:57:13

Temat: Re: sklepy
Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszędzie, lecz tego typu: mąka z pelnego przemiału, nierafinowane
> oleje,ciemny ryż,owoce i warzywa z gospodarstwa ekologicznego,.....

Cześć!
Warzywa z gospodarstwa ekologicznego można kupić na stoisku 28 w Hali Targowej
(ponoć jedyne miejsce we Wrocławiu - tak twierdzą e-mamy). Ja nie jestem
jeszcze na jakiejśdiecie dlatego kupowałam tylko warzywa dla dziecka, ale
widziałam ryż w różnych odcieniach, makaron razowy i inne cudeńka. Myślę, że
tam znajdziesz to czego potrzebujesz. Nie jestem pewna numeru stoiska. Ja
trafiłam tam pytając innych sprzedawców.
Pozdrawiam, Monika

3. Data: 2003-03-21 09:00:36

Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Zapomniałam, dostawy warzyw są w poniedziałki i czwartki. Trzeba tam być tego
samego dnia bo we wtorki i piątki są już same resztki. Monik

grupa krwi?
MM - grill
MM mleko i owsianka
MM - kilka pytan
Z iluzji świata do Rzeczywistości Stworzenia