[MM] kolejne pytania

1. Data: 2003-03-20 23:00:05

Temat: [MM] kolejne pytania
Od: Agnieszka <a...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Chcialam sie dowiedziec czy w I fazie mozna jesc paste z ryby wedzonej z
bialym serem, pomidorami zgniecionymi na papke oraz przyprawami?
Czy dozwolone jest jedzenie miesa lub ryby przygotowanej w winie badz
piwie?
Wiem, ze miedzy posilkami nie mozna przegryzac nic, ale jednoczesnie
teoretycznie mozna jesc owoce 3 godziny po posilku i co najmniej 20 przed
nastepnym. Czy wiec nie jest to swego rodzaju przegryzanie? Czy jest to
dozwolone?
--
Agnieszka

2. Data: 2003-03-21 08:50:37

Temat: Re: [MM] kolejne pytania
Od: "K.P." <k...@p...uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Agnieszka" <a...@b...org> napisal w wiadomosci
> [...]
> teoretycznie mozna jesc owoce 3 godziny po posilku i co najmniej 20 przed
> nastepnym. Czy wiec nie jest to swego rodzaju przegryzanie? Czy jest to

Piwo i wino jest wykluczone, pasta z bialego sera i ryby wedzonej (np.
makreli) niestety nie moze byc jedzona do chleba pelnoziarnistego tylko sama
jako posilek bialkowo- tluszczowy (zawiera tluszcz). Ja do chleba robie
paste z bialego sera 0% i tunczyka z puszki w sosie wlasnym (nie w oleju!),
mozna tez dodac troche jogurtu 0%. Inny wariant, to ten sam ser, jogurt i
cebula dymka oraz drobno pokrojona swieza papryka. Mozna tez jest chleb z
bialym serem 0% i marmolada bez cukru (nie dostalam takiej w sklepach, latem
mozna zrobic samemu).
Przegryzac mozna, np. troche orzechow lub suszonych owocow (moreli, jablek)
lub swiezy owoc, zachowujac przedzialy czasowe, o ktorych piszesz.
Ja czasem jako przegryzke zjadam jogurt bez cukru (ze slodzikiem i bez
tluszczu - Danone-polecam wisniowy) albo bez cukru ale z niewielka iloscia
tluszczu (1,1%-Jogobella Light).
Pozdrawiam,
Kasia

3. Data: 2003-03-21 14:30:42

Od: Agnieszka <a...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 21 Mar 2003 09:50:37 +0100, K.P. wrote:

> Piwo i wino jest wykluczone,

W "Jesc aby schudnac" jest napisane, ze mozna po posilku wypic 10 cl wina.
Dlatego tez zastanawiam sie czy nie mozna by zuzyc tego do podlewania miesa
jako sosu.

> pasta z bialego sera i ryby wedzonej (np. makreli) niestety nie moze byc jedzona
> do chleba pelnoziarnistego tylko sama jako posilek bialkowo- tluszczowy (zawiera
tluszcz).

Super, ze mozna wogole :-)

> [...]
> Ja czasem jako przegryzke zjadam jogurt bez cukru (ze slodzikiem i bez
> tluszczu - Danone-polecam wisniowy) albo bez cukru ale z niewielka iloscia

Czy mandarynki tez mozna przegryzac? Niestety nie znalazlam ich IG :-(
--
Agnieszka

Byle do czerwca...

sklepy