sklepy internetowe z kosmetykami

1. Data: 2002-08-17 21:10:52

Temat: sklepy internetowe z kosmetykami
Od: "NetUser" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znacie jakies dobre sklepy internetowe z kosmetykami? (poza Avon)
Szczegolenie chodzi mi o duzy wybor maseczek,zelu do twarzy,peelingow itp.

1. Data: 2002-08-19 10:13:18

Temat: Odp: sklepy internetowe z kosmetykami
Od: "Oriflame" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znacie jakies dobre sklepy internetowe z kosmetykami? (poza Avon)
> Szczegolenie chodzi mi o duzy wybor maseczek,zelu do twarzy,peelingow itp.

a i owszem znamy :-) serdecznie zapraszam na moja strone, wszystkie
kosmetyki Oriflame mozna zamowic mailem badz telefonicznie, oprocz
informacji o produktach mozna znalesc na stronie porady kosmetyczne,
informacje o specjalnych pozakatalogowych promocjach cenowych, konkursach,
bezplatnych pokazach kosmetycznych i innych atrakcjach, wiec jeszcze raz
zapraszam i zycze milej zabawy!
www.oriflame.com.pl/homepage/bajkopisarka

Ewa Żarkowska
b...@w...pl