skłonności homoseksualne

1. Data: 2003-01-03 17:42:02

Temat: Re: skłonności homoseksualne
Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przede wszystkim stanąłby przed trudnym wyborem: związać się z kobietą
> czy mężczyzną? MZ nie każdy postawiony w obliczu takiego wyboru,
> poradzi sobie z nim samodzielnie.

Ale co to za wybór??
IMHO wybiera się osobę, którą kocha, z którą chce się spędzić życie.
Płeć, monogamia, itd. to sprawy wtórne.

Asmira

1. Data: 2003-01-03 18:27:54

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Dlaczego na stronach dla lesbijek, pojawiają się banery stron dla gejów???
IMHO z poczucia wspólnoty interesów.:-)))
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))

1. Data: 2003-01-05 11:09:07

Temat: Re: skłonno?ci homoseksualne
Od: "krabek" <k...@u...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Kozłowska"

> Inaczej jest u
> homoseksualistów, przynajmniej u tych, którzy są na etapie starania sie o
> akceptację siebie. Nawet gdy przejdą ten etap, pozostaje jeszcze długa
droga
> rozczarowań z rodziną, znajomymi i całą resztą świata... To przeraża, stąd
> wile osób o takich skłonnościach pragnie za wszelką cenę być
"normalna".....

No przy okazji nie dramatyzujmy. Nie kazda rodzina homoseksualisty jest
nastawiona krytycznie. Poza tym, nawet jesli na poczatku jest, to tylko i
kwestia czasu. Nad rodziacmi tez trzeba pracowac - niezaleznie od
orientacji.
A z ta reszta swiata to tez troche na wyrost. Oczywiscie w Polsce moze nie
jest jakos super latwo byc gejem, ale tez nie jest to islam i nikt za
mieszkanie z facetem karac nie bedzie.

krabek

1. Data: 2003-01-05 11:13:32

Od: "krabek" <k...@u...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asmira"

> BTW - podczepiam się tu, ale ogólnie bez głębszego związku.
> Dlaczego na stronach dla lesbijek, pojawiają się banery stron dla gejów???
> Szczerze mówiąc, mnie czasem na widok roznegliżowanych panów czasem
zemdli.

To proste - z czegos sie trzeba utrzymac, a baner daj $.
Pornograficznych stron dla lesbijek nie jest zbyt wiele. A procz tego, tak
jak pisze Artur Drzewiecki - spolecznosc homoseksualna "trzyma sie" razem
(teoretycznie przynajmniej).

krabek

1. Data: 2003-01-05 13:42:58

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Pornograficznych stron dla lesbijek nie jest zbyt wiele.
I tak najbardziej je oglądają mężczyźni.:-)))
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))

1. Data: 2003-01-05 22:40:43

Od: "krabek" <k...@u...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Drzewiecki"

> I tak najbardziej je oglądają mężczyźni.:-)))

W zdecydowanej wiekszosci heteroseksualni :-)

krabek

1. Data: 2003-01-06 03:33:25

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>W zdecydowanej wiekszosci heteroseksualni :-)
Zgadza się.:-)))
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))

1. Data: 2003-01-06 10:16:37

Od: "Joanna Kozłowska" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No przy okazji nie dramatyzujmy. Nie kazda rodzina homoseksualisty jest
> nastawiona krytycznie.

Racja, trochę mnie poniosło z uogólnieniami....

Poza tym, nawet jesli na poczatku jest, to tylko i
> kwestia czasu. Nad rodziacmi tez trzeba pracowac - niezaleznie od
> orientacji.

Szkoda, że istnieją też niereformowalni....

Pozdrawiam
Joanna

moje rozbudzone libido
Oby nam sie!
Na Nowy Rok kobietom, ktorym nie potrafie pomoc
Wszystkiego naj:-)
rozpoczne ten rok