skłonności homoseksualne

1. Data: 2003-01-02 16:07:21

Temat: Re: skłonno?ci homoseksualne
Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Artur Drzewiecki" <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> wrote in
message news:qen81v4u7jcjj3brqinkdngra8uofisim8@4ax.com...

> Po pierwsze są przykłady, że zmiana orientacji jest możliwa w
> określonych wypadkach i być może twoi znajomi nie spełnili kryteriów.

Kryteriów...
Możliwa?
Pierwszy raz słyszę o czymś takim "na poważnie". Ale naturalnie można
nałożyć soczewki niebieskie, gdy ma się oczy zielone.

> Najważniejsze jest dobro konkretnej osoby, więc jeśli to ma jej pomóc,
> to czemu nie?

Właśnie? Czemu jej nie zaakcteptować, nie wchodzić z butami do łóżka, ale
prowadzić po lekarzach i wmawiać, że jest chora i że jej "pomożemy"?

Chole...
Rach ciach i już.

--
...dipsom_ania... ~~

1. Data: 2003-01-02 16:09:20

Temat: Re: skłonności homoseksualne
Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mema" <m...@t...pl> wrote in message

znam
> historię chłopaka, którego rodzice (jedyny syn, cała nadzieja rodziców)
> zmuszali do "nawrócenia się" na heteroseksualizm; wozili go rozaitych
> psycho-logów, -chiatrów,-terapeutów, niektórych nawet próbujac
> przekupić, zeby ich syna uczynili "normalnym".

Biedny chłopak.
I biedni ludzie. Naprawdę.

--
...dipsom_ania... ~~

1. Data: 2003-01-02 16:33:55

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Zacznijmy od tego, że określone ukierunkowanie popędu płciowego ma
wielorakie podłoże i nie można opierać się wyłącznie na jednym z nich.
Trzeba po prostu każdą osobę rozpatrywać indywidualnie.

I celem każdego postępowania w przypadku ukierunkowania popędu jest
osiągnięcie dwóch rzeczy:
- komfortu psychicznego danej osoby z tym ukierunkowaniem,
- jego realizacja nie narusza określonych norm prawnych i moralnych.
Zgodnie z powyższym kontekstem, jeśli osoba zielonooka chce mieć
niebieskie tęczówki i nic innego nie pomaga, to dlaczego nie dać tych
soczewek? Bo obrażą się inni zielonoocy?

A operacje zmiany płci - tak już jest, że dla politpoprawusiów kobieta
czująca się psychicznie mężczyzną jest czymś wstydliwym w
przeciwieństwie do sytuacji odwrotnej.
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))

1. Data: 2003-01-02 16:41:35

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Artur Drzewiecki" <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> wrote in
message news:0rp81voaavu9h1sulveesgpve78q3utf4d@4ax.com...

> Zgodnie z powyższym kontekstem, jeśli osoba zielonooka chce mieć
> niebieskie tęczówki i nic innego nie pomaga, to dlaczego nie dać tych
> soczewek? Bo obrażą się inni zielonoocy?

Nie. Bo oczy będą szczypać, piec - i tej osoby, i bliskich. Po prostu
soczewki tej osobie nie służą. Musi zaakceptować to, że ma zielone oczy, a
nie niebieskie, brązowe czy piwne. I że te oczy są ładne i interesujące -
musi to wiedzieć.

--
...dipsom_ania... ~~

1. Data: 2003-01-02 18:59:54

Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 2 Jan 2003 14:49:38 +0100, Adam Wysocki
<a...@w...lodz.pdi.net> wrote:

>Uważasz że da się zmienić orientację?

Pytanie co prawda nie do mnie, ale...
Znane są przypadki zmiany orientacji. Poza tym chłopak może być
biseksualistą i - jeśli miałby ochotę na monogamię - pomoc psychologa
byłaby całkiem na miejscu.

--
Amnesiac

1. Data: 2003-01-02 23:57:02

Od: Adam Wysocki <a...@w...lodz.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

02.01.03 Amnesiac wrote:

> Pytanie co prawda nie do mnie, ale...
> Znane są przypadki zmiany orientacji.

Zmiany, czy wyzwolenia drugiej strony u biseksualisty?

> Poza tym chłopak może być biseksualistą i - jeśli miałby
> ochotę na monogamię - pomoc psychologa byłaby całkiem na
> miejscu.

Jeśli miałby ochotę, to nie potrzebowałby pomocy psychologa.

--
Pozdrowienia z Warszawy * Adam `gophi' Wysocki * g...@s...tpi.pl
GG# 1234 * RLU# 265791 * ICQ# 173653642 * GSM# +48505439030 * CB# 33

1. Data: 2003-01-03 08:41:14

Od: "Joanna Kozłowska" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po pierwsze są przykłady, że zmiana orientacji jest możliwa w
> określonych wypadkach i być może twoi znajomi nie spełnili kryteriów.

Nie słyszałam o takich przypadkach, by określeni homoseksualiści zmienili
orientację.... Znam mężczyznę, który był z kobietą, a teraz jest z facetem i
na odwrót..... problem tylko w tym, że to biseksualiści i tak naprawdę o
zmianie orientacji raczej nie mozna powiedzieć, im podobaja sie równie mocno
obie płcie (jakoś dziwnie zabrzmiało :) )

> Najważniejsze jest dobro konkretnej osoby, więc jeśli to ma jej pomóc,
> to czemu nie?

Tak, masz rację, należy właśnie tak postąpić, ale wydaje mi się, że
biseksualiści nie postrzegają swojego pociągu do obu płci jako coś
zdrożnego.... Zawsze przeciez istnieje szansa, by ułozyć sobie życie według
ogólnie przyjętych wzorców: mama, tata, dzieci. Inaczej jest u
homoseksualistów, przynajmniej u tych, którzy są na etapie starania sie o
akceptację siebie. Nawet gdy przejdą ten etap, pozostaje jeszcze długa droga
rozczarowań z rodziną, znajomymi i całą resztą świata... To przeraża, stąd
wile osób o takich skłonnościach pragnie za wszelką cenę być "normalna".....
Gdyby ludzie potrafili to tak naprawdę zaakceptować nie trzeba było by
nikomu pomagać...

Joanna

1. Data: 2003-01-03 09:21:17

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elizabeth" <w...@p...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Roman Pomocki" <p...@m...pl> napisał w wiadomości

> http://strony.wp.pl/wp/lambda_osobazaufania/
> Elizabeth

Może jeszcze portal INNA STRONA.pl www.gej.net
Elizabeth

1. Data: 2003-01-03 12:20:18

Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 3 Jan 2003 00:57:02 +0100, Adam Wysocki
<a...@w...lodz.pdi.net> wrote:

>Zmiany, czy wyzwolenia drugiej strony u biseksualisty?

Możliwe, że było to "wyzwolenie drugiej strony". Jednak nie możemy
wykluczyć, że podobne "przedsięwzięcie" jest możliwe w przypadku
opisanym przez autora wątku.

>Jeśli miałby ochotę, to nie potrzebowałby pomocy psychologa.

Przede wszystkim stanąłby przed trudnym wyborem: związać się z kobietą
czy mężczyzną? MZ nie każdy postawiony w obliczu takiego wyboru,
poradzi sobie z nim samodzielnie.

--
Amnesiac

1. Data: 2003-01-03 17:38:45

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może jeszcze portal INNA STRONA.pl www.gej.net
> Elizabeth

BTW - podczepiam się tu, ale ogólnie bez głębszego związku.
Dlaczego na stronach dla lesbijek, pojawiają się banery stron dla gejów???
Szczerze mówiąc, mnie czasem na widok roznegliżowanych panów czasem zemdli.

Asmira

moje rozbudzone libido
Oby nam sie!
Na Nowy Rok kobietom, ktorym nie potrafie pomoc
Wszystkiego naj:-)
rozpoczne ten rok