skóra na głowie

1. Data: 2002-10-03 20:26:06

Temat: skóra na głowie
Od: "Renya" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Temat piękny, nie ma co! ;-)
Po prostu ustawicznie mam problemy z tą częścią ciała. Jest za sucha,
ewentualne odżywki przynoszą łupież, nizorale, dercosy i inne cuda robią mi
katastrofę na głowie. Jedyne szampony jakie mogę stosować to naprzemiennie
Ultra Doux z oliwką i cytryną i Timotei mirt i drzewo herbaty. Mimo wszystko
sytuacja nie jest zadowalająca. Nie farbuję, nie onduluję, oszczędzam, jak
się da, a skóra wciąż upiornie sucha... :-(
--
Renya

1. Data: 2002-10-05 16:01:59

Temat: Re: skóra na głowie
Od: "almadka" <a...@W...TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renya" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> Po prostu ustawicznie mam problemy z tą częścią ciała. Jest za sucha,
> ewentualne odżywki przynoszą łupież, nizorale, dercosy i inne cuda robią

Miałam przez kilka lat podobny problem. Momentami skóra wygladała lepiej a
czasami fatalnie. I kiedys przypadkiem, bedac u dermatologa zupelnie z czyms
innym, dowiedzialam sie, ze mam zapalenie skory....Dostalam leki i problem
zniknal.

pozdr.
almadka

balsam do ciala
Re:Róż
gdzie w Poznaniu znajdę próbki Effaclar?
Szampon
Szukam zgrabnej dziewczyny do fotografii - w zamian portfolio.