skórki wokól paznokci

1. Data: 2004-11-10 12:53:26

Temat: skórki wokól paznokci
Od: "BS" <o...@U...TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam problem ze skórkami wokól paznokci, strasznie mi się zadzierają, czasami
nawet do krwi. Stosuje krem nawilzajacy do rak i paznokcji, ale nadal sie
zadzieraja. Nie wiem czy brakuje mi jakis miko-, czy makroelementów, a moze
jakis witamin? Stosuje radłko i wycinam je, ale nadal odrastaja i strzępią
się :(

2. Data: 2004-11-10 13:03:34

Temat: Re: skórki wokól paznokci
Od: "fajna laska" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BS" <o...@U...TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

> Stosuje radłko i wycinam je, ale nadal odrastaja i strzępią się :(

Jesli juz wycinasz to lepiej uzywaj cazek niz radelka. Im czesciej bedziesz
wycinac tym bardziej beda odrastac. Najlepiej zrezygnowac z wycinania a
odpychac drewnianym patyczkiem po kapieli, kiedy skora jest miekka,
ewentualnie zmiekczac skorki specjalnym plynem dostepnym w drogeriach.
Polecam wizyte u manicurzystki, ona ci na pewno wszystko wytlumaczy :) No i
przede wszystkim nie obgryzac paznokci ani skorek :)

--
Za uwagę dziękuje
fajna laska

3. Data: 2004-11-11 09:46:28

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witamina A+E! Najlepsza! Proponuję zakupić w aptece i zjadać jak każą. Ja
robiłam jeszcze tak, że przekłuwałam kapsułkę i wyciskałam zawartość na
zadarte skórki, wcierałam i czekałam aż się wchłonie. Poza tym można pić
soczki z marchewką na ogólne poprawienie stanu skóry, ale A+E i tak nie
zaszkodzi.
Ponadto, jak radzi "fajna laska", wycinać skórki cążkami. Jak się
zadzierają, to od razu przyciąć tak, żeby nie odstawały.

M.

4. Data: 2004-11-13 19:31:29

Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BS"
> [...]
moze
> jakis witamin? Stosuje radłko i wycinam je, ale nadal odrastaja i strzępią

Mogę Ci polecić smarowanie skórek wokół paznokci specjalnym kremem
- 2-3 razy w tygodniu stosuję z avonu i jest b. skuteczny. nie strzępią się,
nie zadzierają, nie muszę wycinać. wystarczy, że poodsuwam i jest super, a
kiedyś
też tak miałam:-).

Jakie badania?
leczenie i abonament
Endometrioza a ciąża.
leczenie interferonem w warunkach szpitalnych czy domowych?
(długie) homeopatia? prosze o rady