skręcenie stawu skokowego II stopnia - co tzn?

1. Data: 2003-10-27 21:45:38

Temat: skręcenie stawu skokowego II stopnia - co tzn?
Od: "Anka" <a...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podczas kontroli (10 dni po skreceniu kostki) chirurg powiedzial, ze
nastapilo skrecenie stawu skokowego drugiego stopnia (ogladal zdjecie
wykonane na pogotowiu), ze noga brzydko wyglada i kolejne 10 dni w gipsie.
Wg tego co wyszperalam w necie skrecenie II stopnia to naderwanie wiazadel.

Jak dlugo cos takiego moze sie goic?
Czy to jest normalne, ze w palcach czuc 'igielki', ze noga nadal boli?
Zwykle noga jest sredniospuchnieta, ale po np. chodzeniu (o kulach),
siedzeniu strasznie puchnie. Czemu?

Bardzo prosze o odpowiedz
Anka

2. Data: 2003-10-28 09:23:16

Temat: Re: skręcenie stawu skokowego II stopnia - co tzn?
Od: "peesz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
jakbys chciala pogadac to moj nr gg: 3930892

3. Data: 2003-10-31 20:37:40

Temat: Odp: skręcenie stawu skokowego II stopnia - co tzn?
Od: "agra" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

A czy ja sie moge podczepic?
Tydzien temu upadlam,noga srednio bolala.Po jakis dwoch godzinach
spuchla.Pojechalam na ostry dyzur,zrobiono rtg i wykluczono zlamanie,na
podstawie wygladu nogi stwierdzono,ze nastapilo naderwanie torebki stawowej
i zalecono mi gips na 3 tygodnie.
Pierwsze dwa dni nie obciazalam nogi.Potem niestety juz musialam,bo od
poniedzialku musialam chodzic na zajecia.
Kustykam wiec codziennie dosc duzo.Noga zupelnie mnie nie boli,tylko jesli
wiecej chodze to czuje ja,ale to nie jest bol.
Czy uwazacie ze to rzeczywiscie byl tak powazny uraz,ze trzeba gipsu na 3
tygodnie? Wizyte u ortopedy mam dopiero 18.11 czyli juz po planowanym
terminie zdjecia gipsu.Nie chce sobie zaszkodzic ani za krotkim ani za
dlugim trzymaniem na nodze gipsu,zwlaszcza,ze mi on w dojazdach zawadza...
Od poniedzialku jezdze na magnetoterapie.Moze macie jakies sugestie jakie
zabiegi rehabilitacyjne warto by wziasc?
Z gory dzieki za odpowiedzi.
agra

4. Data: 2003-11-01 11:29:04

Od: "peesz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
te 3 tyg. sa niestety chyba konieczne, wydaje mi sie ze nie powinnas tyle
chodzic, pozdrowionka

5. Data: 2003-11-01 15:56:06

Od: "agra" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj
> te 3 tyg. sa niestety chyba konieczne, wydaje mi sie ze nie powinnas tyle
> chodzic, pozdrowionka

Nie mam wyjscia,studiuje i za zadne skarby nie uda mi sie odrobic 3 tygodni
nieobecnosci...A na to,zeby kolejny rok studiowac mnie nie stac.
agra

wszy- bardzo wazne pytanie
Lomustin (CCNU-Torrex) 40 mg Kapseln
Lomustin (CCNU-Torrex) 40 mg Kapseln