wszy- bardzo wazne pytanie

1. Data: 2003-10-27 21:15:31

Temat: wszy- bardzo wazne pytanie
Od: "iwona" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wszy ktore atakuja np szczury domowe moga zaatakowac czlowieka czy to
inny "rodzaj" ?
bardzo pilne i bardzo wazne bo wlasnie sie okazalo ze moje szczurzatko ktore
jest ze mna od 2 dni(malutkia czarnulka) ma to swinstwo.. ja na poczatku nie
wiedzialam co to jest i mala miala do mnie nieograniczony dostep.. znaczy do
wlosow tez..

leciec do apteki i profilaktycznie umysl glowe specjalnym szamponem czy nie
trzeba?

help... boje sie...

iwona i 2 ogony- jeden drugi i bez wszy(jeszcze:( ) a drugi malutki i caly
zawszony:(((((((

2. Data: 2003-10-28 10:51:11

Temat: Re: wszy- bardzo wazne pytanie
Od: "misiaola" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik iwona <1...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bnk1vm$jde$...@n...news.tpi.pl...

>Czy wszy ktore atakuja np szczury domowe moga zaatakowac czlowieka czy to
> inny "rodzaj" ?

a jesteś pewna, ze to wszy a nie pchły??
moj chomik mial kiedys pchly i pozbylismy sie ich naturalnym sposobem - tzn
wkladajac mu do domku liscie lesnej paproci, ale ze wzgledu na pore roku,
nie sadze, ze ja znajdziesz, poza tym nie wiem czy tak samo dziala na wszy
jak i na pchly. Mysle, ze w sklepie zoologicznym znajdziesz cos
odpowiedniego...

> leciec do apteki i profilaktycznie umysl glowe specjalnym szamponem czy
nie trzeba?

nie jestem pewna czy szczurek moze miec ludzkie wszy.... Pchly zwierzece na
czlowieku sie nie trzymaja, to moze i one nie.... Niech ktos dobrze obejrzy
Ci glowe a profilaktycznie mozna umyc glowe preparatem Pippi (nie wiem czy
jest jeszcze dostepny) - dostepny w aptece, skuteczny i nie smierdzacy.
Powodzenia w walce!!

Ola (dzis juz bez chomika i jego pchel)

Lomustin (CCNU-Torrex) 40 mg Kapseln
Lomustin (CCNU-Torrex) 40 mg Kapseln