skromnosci mowie zdecydowane NIE!

1. Data: 2002-04-08 12:40:55

Temat: skromnosci mowie zdecydowane NIE!
Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilka osob na swoich stronach przedstawia swoje dziela, ale niektorzy, tak
mi sie wydaje, juz niechetnie zaznaczaja, ktore dziela wykonali sami, albo,
co wiecej, sami zaprojektowali.
Na haft.sedno.com Marcin sie doprosic nie umie o podsylanie wlasnych prac, a
raczej ich skanow.
A ja chce je ZOBACZYC!!!

I oto moj postulat:
pokazujmy swoje dziela, nawet jesli sa malutkie, proste itp. lub jest ich
niewiele. Nawet jesli sa niedoskonale. Przeciez haft maszynowy jest stokroc
doskonalszy od recznego, a przeciez nie wzbudza takich emocji i podziwu...
Jesli mamy wlasna stronke, ktora jest w zdecydowanej wiekszosci o czyms
innym niz haft i inne robotki , a dzial robotkowy zajmuje chociazby 1
pozycje, to podajmy adres do tej strony na haft.sedno.com, a przynajmniej
juz podajmy adres na grupie
Przeciez na grupie sa takie zyczliwe ludziska...

Oto byl moj postulat. Co Wy o tym myslicie?
Ilona

1. Data: 2002-04-09 12:33:33

Temat: Re: skromnosci mowie zdecydowane NIE!
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam się !

Ale na razie dziewczyny nie muszą mi przysyłać bo dałem sobie spokój z ręczną
edycją i twoerzę galerięm gdzie każda akutorka bedzie mogła zamiesczać swoje
prace :-)

1. Data: 2002-04-10 07:34:40

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

O rety Marcin! Nie rób mi tego! Przecież ja niemota komputerowa jestem!
Gocha

1. Data: 2002-04-10 09:12:29

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie po to, trwa to tyle czasu, żebyś nie mogła sobie poradzić.
Galeria będzie (mam nadzieję) łatwa, prosta i przyjemna w edycji.
Prymitywna mógłbym zrobić w dwa dni.
Musiscie poczakac, ale za to każda autorka będzie miało własne konto z limitem
na prace (250-1000 kB na początek) i bedzie tam umiesczać co chce !.
Oczywiście redaktorki bedą mogły usunąć "niedpowiednie" prace.
Na razie będę mógł udostępnic miejsce dla jakiś 50-100 autorów (autorek),
nie wiem czy to do końca uczciwe, ale pierszeństwo będą miały "stare" wyjadaczki
z pl.rec.robotki.ręczne azresztą, co ja się gryzę to moja strona, a powstała
dzięki wam więc tak niech się stanie :-)

Marcin

1. Data: 2002-04-10 14:30:00

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście redaktorki bedą mogły usunąć "niedpowiednie" prace.

A co to znaczy nieodpowiednie? Czyli wykrzyzykowane sprosnosci nie wchodza w
gre? Buuuu:(
;) Ilona

1. Data: 2002-04-12 06:45:31

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co to znaczy nieodpowiednie? Czyli wykrzyzykowane sprosnosci nie wchodza w
> gre? Buuuu:(
> ;) Ilona

Nie :-) można krzyzykować co się chce, ale nie potrafię napisać skryptu który
odróżni czy załadowany obrazek to zdjęcie haftu, sweterka, czy np.: domu na
sprzedaż :-) (to ostatnie chyba nie pasuje ?)

Marcin

1. Data: 2002-04-12 08:00:18

Od: Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

:
: Nie :-) można krzyzykować co się chce, ale nie potrafię napisać skryptu który
: odróżni czy załadowany obrazek to zdjęcie haftu, sweterka, czy np.: domu na
: sprzedaż :-) (to ostatnie chyba nie pasuje ?)

Jak zdjęcie domu wrzucone w pcstitcha i wykrzyzykowane to pasuje :)))

--
Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org>
http://www.lakshmi.eu.org/

ceny kanwy