skrzydelka kurczaka

1. Data: 2001-02-01 10:02:14

Temat: skrzydelka kurczaka
Od: k...@m...gov.pl (Izabela Modzelewska) szukaj wiadomości tego autora

Mam skrzydelka kurczaka - ok. pol kilo
i nie mam pomyslu co z nimi zrobic.
Smazone albo w zupie juz mi sie znudzily

Pomozcie drodzy grupowicze...

Salmatis

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-02-01 11:04:24

Temat: Re: skrzydelka kurczaka
Od: Tomasz Belka <d...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Ja naprzykald lubie smazone w glebokim tluszczu, nastepnie ukladam na
tacy do przypiekania (mialem razem z mikrofalowka), polewam lekko sosem
Uncle Ben's - slodko-kwasny extra pikantny, wstawiam na mikrofale 750W +
grill na ok. 10-15 min.- jak maja sie przyrumienic to mozna na dluzej i
tak bedzie widac (moze mozna w piekarniku, ale nie probowalem).
Sa chrupkie i calkiem niezle - jemy paluszkami..

Pozdrawiam Tomek

1. Data: 2001-02-01 11:11:55

Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Belka wrote:

> [...]
> tak bedzie widac (moze mozna w piekarniku, ale nie probowalem).
> Sa chrupkie i calkiem niezle - jemy paluszkami..

Pytanie mam techniczne. Mam mikrofale z grillem, ale w sklepie
"zapomnieli" dac taka specjalna tace (a wlasciwie to chyba takie
rusztowanie, zeby taca byla wyzej) do grilla. Czy mozna jakos bez tego?
Czy efekt przy wlaczeniu grilla bez tej konstrukcji bedzie zadowalajacy?

Anna
-- http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2001-02-01 11:40:17

Od: "Agnieszka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabela Modzelewska napisała
> Mam skrzydelka kurczaka - ok. pol kilo
> i nie mam pomyslu co z nimi zrobic.

W moim domu największe "wzięcie" mają skrzydełka z przepisu
z książki jakiegoś, nie pamiętam - zakonnika,
oprócz tego że są smaczne, są ponoć zdrowe na płuca
i tak :
skrzydełka ugotować jak do rosołu (ok 1h)
Na patelni udusić duuużo cebuli (ze 3 duże) z kilkoma ząbkami czosnku
na sporej ilości oleju (posolić) i wrzucić te skrzydełka, podusić ze 3 min
po czym odstawić na jakiś czas by nasiąknęły aromatem cebuli, czosnku i
oleju.
Takie proste i smaczne - polecam

Gaga

1. Data: 2001-02-01 13:48:04

Temat: Re: skrzydelka kurczaka - tacka
Od: Tomasz Belka <d...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja dostalem razem z mikrofala Whirlpool'a.
Tacka jest pod wymiar mikrofali i w zestawie byly ruszty - takie do
unoszenia potrawy do grila, jeden na oko 7 cm a drugi 12 cm wysokie.
Talez jest jakis specjalny bo w mikrofali nie strzela, ale nagrzewa
potrawe od spodu (raz wsadzilem sloik z miodkiem bo mi sie troche zsiadl
to iskrzyly metalowe elementy). W instrukcji zalecaja do frytek itp
(fachowo to sie nazywa talerz "crisp").
W/g mnie to mozna robic i bez takiego taleza - na zwyklym i na spodzie
mikrofali najwyzej dasz troche mniejsza moc (500W) i dluzej pogrilujesz.
Ja robilem na spodzie i na wysokim ruszcie i tak i tak wychodzi.
PS. Jezeli chcesz podniesc potrawe do gory to podstaw cos stabilnego do
mikrofali na talerz obrotowy np. naczynie zaroodporne i po klopocie.

Pozdrawiam Tomek.

1. Data: 2001-02-02 01:20:42

Od: "Ania Derejski" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

Panierowac i w oej jak frytki, jesc z sosem BBQ.
Ania

l...

O tych cebulach - ogólnie
bulimia