skrzywienie pracia

11. Data: 2000-11-30 21:49:10

Temat: Re: skrzywienie pracia
Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, ja bym tam nie poofa?a. Jacek D. jest szeroko znanym w Usenecie
> specjalist?-teoretykiem w dziedzinie krzywych cz?onków. Innych skrzywie?
> te?, ale to ju? jako wybitny praktyk.

wiesz co,
idz ty sie wysikaj na stojaco i nie zawracaj glowy

bo ciagle reklamujesz jakis magazyn i doklejasz sie do tematow jak rzep
do psiego ogona.

za reklame sie placi
a jak chcesz miec za frico to idz na pl.test

12. Data: 2000-12-01 09:08:24

Od: "Jolanta Pers" <j...@a...magazyn.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek D. napisał(a) w wiadomości: <3...@p...onet.pl>...

>wiesz co,
>idz ty sie wysikaj na stojaco i nie zawracaj glowy

Ciezka sprawa. Nie wiem jak. Moze mi cos doradzisz? Od czego od czego, ale
od sikania na stojaco to na pewno jestes expertem.

>bo ciagle reklamujesz jakis magazyn i doklejasz sie do tematow jak rzep
>do psiego ogona.

Wiesz, co to jest sygnatura? A poza tym to nie jest jakis magazyn, tylko
moja wlasna strona WWW.

>za reklame sie placi

Pewnie. Place kupe forsy za szybkie lacze i komercyjne konta, i dzieki temu
moge doklejac do maili to, co sama chce, a nie jakies smioty badziewnego
frikowego providera.

>a jak chcesz miec za frico to idz na pl.test

Na niezauwazenie FUTa jestem zdecydowanie za starym wróblem, sorry. I chyba
wreszcie trafisz do zaktualizowanego KFa, ale nad tym musze sie jeszcze
powaznie zastananowic, bo nigdzie nie daja takiego dobrego darmowego
kabaretu, jak chore wypoty kolejnej inkarnacji e-Pierda.

JoP

--
j...@m...pl
http://www.sf.magazyn.pl

13. Data: 2000-12-01 12:24:56

Temat: ...
Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na niezauwazenie FUTa jestem zdecydowanie za starym wróblem,

zatem Panie jop, z tym sikaniem na stojaco chyba nie bedzie problemow ?

Trujacy SLS [Sodium Lauryl Sulfate]
koniecznie
Przepływające plamki
do kiedy czlowiek rosnie?