slaby strup

1. Data: 2005-07-10 19:17:09

Temat: slaby strup
Od: soomal <s...@o...pl.XXX> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj zdarzylo mi sie zedrzec kolano (dawno mi sie nie zdarzylo). Nie
podoba mi sie to, ze strup w tym miejscu jest jakis ... slaby, jasny.
Zastygal blisko 6 godzin.
Jak przyspieszyc gojenie skory? Czy wina takiego strupa moze byc to, ze jem
malo weglowodanow?

--
pozdr, sOOmal

2. Data: 2005-07-10 20:40:38

Temat: Re: slaby strup
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 10 Jul 2005 21:17:09 +0200, soomal
<news:9ofpbpy7gvog$.18w0ze9bpia3h.dlg@40tude.net> napisał(a):

> [...]
> Zastygal blisko 6 godzin.
> Jak przyspieszyc gojenie skory? Czy wina takiego strupa moze byc to, ze jem

Maść Detreomycyna. Pięknie i szybko goi bez strupa. Na receptę.

--
Kaja

3. Data: 2005-07-11 11:35:41

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-10 21:17:09 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *soomal* skreślił te oto słowa:

> [...]
> Zastygal blisko 6 godzin.
> Jak przyspieszyc gojenie skory? Czy wina takiego strupa moze byc to, ze jem

Solcoseryl na ziarnowanie. Na receptę.
Mocno pokiereszowane kolano zagoiło się bez strupa, śladu właściwie nie ma
żadnego.

--
Lia

Endometrioza
Tarczyca-jaka różnica...
Drożdżyca?
OB a nowotwór.
Placówki medyczne/diagnostyczne w Trójmieście