ślady na nogach

1. Data: 2003-07-16 15:04:30

Temat: ślady na nogach
Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko do grupowiczek : czym można usunąć ślady, blizy ? jakie pozotały mi
na nogach po usunięcu wrośniętych włosków. Wyglądają one okropnie i aż wsytd
pokazać nogi :(((
pozdrawiam

Eda

1. Data: 2003-07-16 15:28:54

Temat: Re: ślady na nogach
Od: "mrófka" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czym można usunąć ślady, blizy ? jakie pozotały mi
> na nogach po usunięcu wrośniętych włosków.

Ojej, mam to samo i właśnie chciałam o tym pisać.
Jakiś czas temu zamówiłam kosmetyk, który miał zapobiec wrastaniu włoskom,
ale efekt jest mizerny, choć kosmetyczka zapewniała mnie, że jest naprawdę
skuteczny. Jest to produkt firmy Faberlic. Jak napisał producent włoski
miały nie wrastać, a także preparat miał opóznić ich ponowne pojawienie się.
Jak nigdy natomias, w ekspresowym tempie owłosienia pojawia się znowu, a
śladów po dłubaniu igłą w nogach mam od cholery (przepraszam za wyrażenie,
ale jestem zwyczajnie zła).
Czy któraś z Was miała może z tym kosmetykiem do czynienia? Jeśli tak to
napiszcie jakie wrażenia.

1. Data: 2003-07-17 05:33:14

Od: "Anutka" <anutka1504[nospam]@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

mialam ten sam problem i zapytalam na grupie.
Doradzono mi aby zaraz po depilacji uzyc jakiegos pillingu do ciala. Musze
powedziec ze mi to naprawde pomaga, tylko nalezy dosc dlugo go wmasowac.
Teraz uzywam Avonu, ale inne tez moga byc.

Pozdrawiam
Ania;-)

1. Data: 2003-07-17 11:12:08

Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem przypadkiem, że na wszelkiego rodzaju blizny, a także inne problemy ze
skórą doskonale działa nostrzyk. Jest to ziółko, które należy zalać
wrzątkiem, a po ostygnięciu miejscowo przykładać w chore miejsce. Pomaga też
picie naparu z nostrzyka - ale uwaga! - najwyżej z 1/2 łyżeczki zioła na
szklankę. Taka ilość jest zupełnie bezpieczna dla zdrowia i daje rzeczywiste
rezultaty. Natomiast mocniejszy napar może wywołać silne halucynacje, a co
gorsze - spowodować szereg dolegliwości, w tym nawet wewnętrzny krwotok. Tak
więc należy bardzo uważać, jednak przy zachowaniu powyższych zasad jest to
bezpieczne, a co najważniejsze skuteczne.

dd

1. Data: 2003-07-21 15:37:25

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powedziec ze mi to naprawde pomaga, tylko nalezy dosc dlugo go wmasowac.
> Teraz uzywam Avonu, ale inne tez moga byc.

Czy to jest jakiś osrty pilling?, bo ja używam teraz morelowego St.Ives i on
chyba jest trochę za delikanty
pozdrawiam

eda

Re: mala stopka