śledzie po sułtańsku

1. Data: 2006-12-17 23:06:20

Temat: śledzie po sułtańsku
Od: Asia Kopiczyńska <asia.kopiczynska@USUN_TOinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jakiś czas temu zrobiłam bardzo dobre śledzie po sułtańsku (rodzynki,
cebula, oliwa, śledzie).
Jednak smaczne wyszły mi jeden raz a teraz jak robię to niestety nie
wychodzą mi dobre. Jak robiłam ostatnio to miała wrażenie, że składniki
w ogóle nie przechodzą sobą i smakowały tak jak by osobno jadło się sos
(rodzynki i cebulę) a osobno śledzie. Ponieważ nie mogę odnaleźć
przepisu z którego robiłam je pierwszy raz, dlatego chciałam zapytać,
czy wam wychodzą dobre takie śledzie i jak je robicie. Ja teraz robię
coś źle, ale niby zgodnie z przepisami, które znajduję.

Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
Asia

2. Data: 2006-12-18 10:13:46

Temat: Re: śledzie po sułtańsku
Od: "iw" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wychodzą mi dobre. Jak robiłam ostatnio to miała wrażenie, że składniki w
> ogóle nie przechodzą sobą i smakowały tak jak by osobno jadło się sos

Może śledzie nie marynowały się wystarczająco długo?

Ponieważ nie mogę odnaleźć
> przepisu z którego robiłam je pierwszy raz, dlatego chciałam zapytać, czy
> wam wychodzą dobre takie śledzie i jak je robicie.

Mam wypróbowany przepis, co prawda nie-po-sułtańsku, ale na śledzie po
meksykańsku. Oto on:

ŚLEDZIE PO MEKSYKAŃSKU

Składniki:

. 4 płaty śledziowe

. 15 suszonych śliwek kalifornijskich

. 2-3 łyżki rodzynek

. 2 cebule

. 2 surowe papryki (najlepiej czerwone)

. 0,5 łyżki wegety

. 0,5 słoiczka koncentratu pomidorowego

. niecała szklanka oleju

. 1 łyżka cukru

Zwykle konsumowane były po nocy leżakowania w lodówce.

Pozdrawiam,

Iwona

3. Data: 2006-12-18 18:36:09

Od: scooby <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja robię te
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis15385.html
i nie mają szans nie wyjść :)
oczywiście są modyfikacje (więcej wszystkiego, ew papryka, śliwki i
cynamon) ale jeszcze nie było tak żeby nie wyszły ...

pzdr, scoo

Ciasteczka Kruszyny - przetrzymanie surowego ciasta w lodówce
skasowane pliki 1
skasowane pliki
PIERNIKI
Ciśnieniowy Expres do kawy - Jak?