śliwka - jak ja zdobyć

1. Data: 2009-08-30 12:12:53

Temat: śliwka - jak ja zdobyć
Od: bdronka <"[bok"@torama.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Obok bloku rośnie śliwka - jest bardzo smaczna i dlatego chciałbym taką
śliwke posadzić na działce.

Co trzeba zrobić, żeby mieć właśnie taką śliwke? mozna ją sadzadzic z
pestki, trzeba zaszczepic, moze ukorzenic?

pozdrawiam i dziekuje za podpowiedz:)

2. Data: 2009-08-30 16:49:32

Temat: Re: śliwka - jak ja zdobyć
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Aug 2009 14:12:53 +0200, bdronka napisał(a):

> [...]
>
> Co trzeba zrobić, żeby mieć właśnie taką śliwke? mozna ją sadzadzic z
> pestki, trzeba zaszczepic, moze ukorzenic?

Opisz ją dokładnie - liście, owoce, pokrój drzewa. Zdjęcie zrób?
Może uda się ustalić wspólnie, co to za odmiana, więc mogłabyś po prostu
jej poszukać do kupienia i mieć ile chcesz :-)
--

Ikselka.

3. Data: 2009-08-31 07:53:40

Od: d...@d...abc.com.pl szukaj wiadomości tego autora

Jeśli to typu węgierka to kup drzewko odmiany Stanley.
Wg mnie lepszej odmiany nie ma.

D.P.

leje. pada, leje :-(
Biała porzeczka nie chce rosnąć.