slodkie ziemniaki?

1. Data: 2004-04-24 08:50:08

Temat: slodkie ziemniaki?
Od: "MmM" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wie ktos jak nazywaja sie dosc slodkie ziemniaki, ktore sa bardzo
popularne w krajach dalekiego wschodu?... Czy widzial ktos jakies miejsce
(najleiej w Warszawie...), w ktorym ten rarytas mozna dostac?

bede bardzo dzwieczny za wszelkie wskazowki :)

pozdr.
Marcin

1. Data: 2004-04-24 11:37:48

Temat: Re: slodkie ziemniaki?
Od: "Krzysztof Kraszewski" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MmM" <U...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (najleiej w Warszawie...), w ktorym ten rarytas mozna dostac?
>
> bede bardzo dzwieczny za wszelkie wskazowki :)

patat
kk

1. Data: 2004-04-24 13:13:59

Od: Piotr <p...@n...spamuj.com> szukaj wiadomości tego autora

MmM wrote:

> Czy wie ktos jak nazywaja sie dosc slodkie ziemniaki, ktore sa bardzo
> popularne w krajach dalekiego wschodu?...

o ile dobrze pamiętam to pataty

pozdrawiam
Piotr

1. Data: 2004-04-25 21:00:56

Od: MarcinS <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MmM wrote:

> [...]
> (najleiej w Warszawie...), w ktorym ten rarytas mozna dostac?
>
> bede bardzo dzwieczny za wszelkie wskazowki :)

nie wiem jak sie nazywa ale w hypernowej w Galerii Mokotów tam widzialem
w ciągłej sprzedaży

Marcin

1. Data: 2004-04-25 22:11:21

Od: "Margola Sularczyk" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarcinS" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Jesli to maja byc slodkie ziemniaki w kolorze pomaranczowym, to moge podjac
probe sprowadzenia z Peru na ~15 maja.

Margola

racuchy z jabłkami
sokowirowki na allegro
Ziemniaki
Ile soli?
sałatki z paluszkami krabowymi-poprosze przepisy