słoiki z papryki

1. Data: 2003-10-10 15:31:00

Temat: słoiki z papryki
Od: "Neo" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
podczytuję Waszą grupę od jakiegoś czasu a teraz potrzebuję pomocy.
Mam przepis na paprykę oto on
6szklanek wody + 1 szklanaka octu
4 łyżki cukru , 1 łyżka oliwy do słoika
paprykę sparzyć , ułożyć w słoikach dodać gorczycę pieprz i listek
bobkowy.Zalać zalewą.
No i właśnie tu mam problem czy zalać zalewą gorącą i tyle , czy trzeba
jeszcze te słoiki zagotować .Proszę o pomoc.
Tiretka

1. Data: 2003-10-10 20:02:14

Temat: Re: słoiki z papryki
Od: Beazuku <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Bylo duzo fjnych raz jak robic przetwory (czesto bez gotowania) w watku
"czosnek marynowany"

Tak pisala mistella.
"Witam. Wprawdzie nie robiłam przetworów bez cukru, ale dla pewności, że
Ci się
zamkną, nakładaj gorące do gorących słoików / wyprażonych w piekarniku/i
szybko do góry dnem /do wystygnięcia/. Jedyne przetwory które gotuję to
ogórki
konserwowe /4-5 mnin/. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania to nie krępuj się,
chętnie odpowiem. pzdr."

"itam. Rzecz gustu. Nigdy nie pasteryzuję marynat / śliwki, gruszki,
grzyby,
dynia itp./ , zalewam tylko gorącą marynatą i stawiam słoiki do góry dnem.
Jeśli chcesz aby czosnek był miękki to pasteryzuj, jęsli ma być twardy
naturalnie, to zalej zimną marynatą. Dobrze jest jednak zalać gorącą,
ponieważ
słoik Ci się zamknie. pzdr."

Pozdrawiam. Beazuku

1. Data: 2003-10-11 15:58:59

Od: "Neo" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beazuku" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> Jeśli chcesz aby czosnek był miękki to pasteryzuj, jęsli ma być twardy
> naturalnie, to zalej zimną marynatą. Dobrze jest jednak zalać gorącą,

Dzięki śliczne

Pozdrawiam Tiretka

1. Data: 2003-10-17 12:52:26

Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Można gorącą wodą i nie gotować

Użytkownik "Neo" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> No i właśnie tu mam problem czy zalać zalewą gorącą i tyle , czy trzeba
> jeszcze te słoiki zagotować .Proszę o pomoc.

Karczochy?
sosy
Kamionka na kapustę kiszoną
co podać gościom - mecz+ wieczór