słoneczniki - prośba

1. Data: 2003-09-25 14:14:36

Temat: słoneczniki - prośba
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Tu stara grupowoczka Wkn, czyli Dorota z Gdańska. Przypominam się, ponieważ
ostatnio rzadziej zaglądam na grupy dyskusyjne i bardzo rzadko na nie piszę
:(
Mam do Was prośbę, właśnie uszyłam zasłony do domku w lesie, takie
staromodne, przerabiane ze starych lnianych zasłon w słoneczniki. Chciałabym
wyszyć kilka obrazków ze wzorem słonecznika. Ładnie by wyglądały na ścianie
w kuchni w połączeniu z zasłonami. Czy mogę prosić, żebyście przysłały mi
jakieś nie za duże wzory na priwa. Mam skrzynkę bez dna :)

pozdrawim i dziękuję
Wkn

1. Data: 2003-09-25 15:54:35

Temat: Re: słoneczniki - prośba
Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tu stara grupowoczka Wkn, czyli Dorota z Gdańska.

Witaj !
Wlasnie jakies znalazlam :-)))
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=21673 Ale, czy one duze ?!?!

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-09-25 17:49:28

Od: "T0SIA" <t...@n...onecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> w kuchni w połączeniu z zasłonami. Czy mogę prosić, żebyście przysłały mi
> jakieś nie za duże wzory na priwa. Mam skrzynkę bez dna :)

zaraz poleci ich kilka na skrzyneczke :-)
--
Pozdrawiam - T0SIA
Bardzo trudno jest być kobietą ponieważ przede wszystkim

1. Data: 2003-09-26 05:04:23

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszło na priv.
Pozdrowienia - Gośka z Lublina, gdzie niedługo zima

1. Data: 2003-09-26 11:36:40

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w kuchni w połączeniu z zasłonami. Czy mogę prosić, żebyście przysłały mi
> jakieś nie za duże wzory na priwa. Mam skrzynkę bez dna :)

Wszystkim cudnie dziekuje. Dostalam na priwa calkiem sporo wzorow - jeden
ladniejszy od drugiego. Juz mam w czy wybierac. Jestescie wszyscy cudowni.
Jeszcze raz wielkie dzieki. Fantastyczna ta grupa :)

calusy
Dorota

ps. zaraz jade do tego domku z zaslonami w sloneczniki :)

[xxx] ON krzyzykiem
[Poznan] spotkanie po wakacjach :)
[xxx] EMS baby- szczegolnie FOX BABY
xxx -Matka Boska Częstochowska