ślub a rodzinnne

1. Data: 2005-10-22 10:09:22

Temat: ślub a rodzinnne
Od: "jarojk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam - byc może juz było ale nie moge znależć więc poprosze o pomoc - do
zasiłku rodzinnego potrzebne jest zaświadczenie o wysokości zarobków za rok
2004 , my wzieliśmy ślub 3 lipca 2004 - i teraz jak to sie ma do dochodow
?? - musimy podawac za cały rok ?? - skoro nie bylismy małzeństwem .. czy
tylko ja musze podac moje zarobki tylko za okres od 3 lipca do konca roku
??