ślub - co zrobic by być jeszcze piękniejszą?:)))

1. Data: 2006-03-10 08:19:39

Temat: ślub - co zrobic by być jeszcze piękniejszą?:)))
Od: "MadziaK" <M...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich:)
3 czerwca wychodze za mąż i tak mnie kusi, by sobie pojsc do kosmetyczki i
powiedziec by mnie zrobiła jeszcze piękniejszą:))

3 miesiące zostało, nie mam zadnych specjalnych problemów z cerą ale zawsze
cos sie przyda.
Jakie zabiegi powinnam sobie zrobic i kiedy powinnam je robic?
Jakies oczyszczanie?
moze mi poradzicie?:)
MadziaK

1. Data: 2006-03-10 19:25:35

Temat: Re: ślub - co zrobic by być jeszcze piękniejszą?:)))
Od: "Dorota Sosnowska" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MadziaK" <M...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zawsze cos sie przyda.
> Jakie zabiegi powinnam sobie zrobic i kiedy powinnam je robic?

szczerze - nie stresuj się i będziesz najpiekniejsza :)

ja w dniu ślubu bylam zrelaksowana i tak się usmiechalam, ze mnie policzki
bolaly :))

Pozdrawiam i zycze pieknych chwil
Valentine

1. Data: 2006-03-11 07:38:07

Od: "Maggie" <malgorzata.nazar[wytnijto]@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zawsze cos sie przyda.
> Jakie zabiegi powinnam sobie zrobic i kiedy powinnam je robic?

Ja już jestem na szczęście po... :)
Osobiście nie robiłam nic szczególnego, nie licząc stylistki do makijażu
i pazurków dzień wcześniej, no i oczywiście fryzjer.
Jeżeli masz super cerę to nic nie rób, tylko makijaż w dniu ślubu
i na pewno będziesz piękna :) chyba, że chcesz to dzień przed zrób sobie
sama maseczkę
relaksującą.

pozdrawiam
Maggie