sluz jelita

1. Data: 2007-11-22 15:41:52

Temat: sluz jelita
Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak nazywa sie po lacinie i/lub angielsku sluz jelitowy?

2. Data: 2007-11-22 20:56:03

Temat: Re: sluz jelita
Od: "Krzysztof" <u...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak nazywa sie po lacinie i/lub angielsku sluz jelitowy?
> --

Jelitos Grubos Idiotos Pajacos... Nie masz dosyc pisania postow na ktore
nikt ci nie odpowie bo kazdy ma juz dosc tego smietnika ? ;-]

Wiem ze tego nie zrozumiesz... wspolczuje... Pozdrawiam.

3. Data: 2007-11-22 22:10:18

Od: "wolek" <volek7@wp(kropkie).pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <u...@t...pl> napisał w wiadomości

> Jelitos Grubos Idiotos Pajacos... Nie masz dosyc pisania postow na ktore
> nikt ci nie odpowie bo kazdy ma juz dosc tego smietnika ? ;-]
>
> Wiem ze tego nie zrozumiesz... wspolczuje... Pozdrawiam.

ha ha ha , ale sie usmialam

4. Data: 2007-11-23 01:01:40

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Curious Gluszenia Slawinski wrote:

> jak nazywa sie po lacinie i/lub angielsku sluz jelitowy?

przepraszam za poziom, pore itd pytania, sprawa wyglada powaznie.
pasozyt ktorym jestem zakazony potrafi bowiem zerowac na tym wlasnie sluzie,
przetwarzajac go w substancje neurotoksyczna.

brzmi troche jak z ksiazki Phila Dicka, zwlaszcza ze 'odturutka' jest
mdma/benzylpiperazyna , ale jesli wezmiemy pod uwage ze toksyna pasozyta
powoduje paraliz konkretnych struktur mozgowych odpowiedzialnych za synteze
i analize, a ja nie znam innej legalnej substancji (poza alkoholem
etylowym, ktorego uzycie w dawkach 'leczniczych' spowodowaloby uszkodzenie
ukladu oksytocynowego, oraz rozszerzenie nazcyn krwionosnych).

ludzie, nie robcie sobie jaj, to jest powaznie trollitis toxocara, pasozyt w
momencie 'ataku' potrafi zjesc caly sluz, powodujac niesamowity bol
jelita , zatrucie krwi i zanik swiadomosci.

nie wiem jak z tym pasozytem radza sobie ludzie na codzien, jesli smia
nazywac mnie 'niepoczytalnym' przy probie wytlumacznia im na czym polega
moj problem, ale ze wzgledu na zakaznosc tego robaka i stosunek ludzi do
mnie 'w realu' jestem zmuszony uzyc tej formy komunikacji aby znalezc
odtrutke.

lewatywa pomaga ale trzeba miec ja gdzie wykonac, w blokach jest na prawde
fatalnie - zyc z czyms takim to pieklo na ziemi,a prawdopodobnie trzeba z
tego co wysralem zrobic serie posiewow , karmiac pasozyta sluzem jelitowym
wlasnie zeby znalezc w kilka minut skuteczna odtrutke typu pieprz czy
wanilia, ktora mozna bedzie przede wszystkim zastosowac w warunkach
'polowych', do usuniecia pasozyta z terenu na ktorym mieszkalem, chyba ze
zalatwimy to po 'staremu' i po prostu spalimy blok w ktorym mieszkalem.

nie chcialbym kogokolwiek skazywac rowniez na zakazenie, dlatego uczcziwie
ostrzegam ze nikt ze znanych mi osob innej odtrutki do tej pory nie
znalazl, a jesli mam nadal byc traktowany jako osoba niepoczytalna i nie
trzymany w izolacji jednoczesnie to ryzyko zakazenia jest olbrzymie (jak to
opisal JS, zakaznosc mozna porownac do 'chmury', pasozyta moga przeniesc z
mojego ciala badz wydalin muchy itd.

p.s. Urodzilem sie w Lubaniu , 100m od cmentarza, byl to moj 'plac zabaw'
bardzo czesto jako dziecko a zaparcia zaczely sie w mlodym wieku, wiec
sprawa moze byc powiazana , dziwnym zbiegiem okolicznosci _zaden_ z
"lekarzy" z ktorymi mialem do tej pory kontakt nie uwzglednil tego jako
potencjalny czynnik ryzyka (cmentarz dla 20k ludzi, obok rzeka, ul
Wrocławska 16)

Dom byl zasiedlony przez bylych wiezniow obozu koncentracyjnego, dziadek
zmarl na zapalenie pluc, babka na wylew badz uraz glowy (78 lat,
nadcisnienie w wywiadzie, stosowane leki - propranolol, napadowe migrenowe
bole glowy), kobieta mieszkajaca pietro nizej zmarla na dziwna forme
"Alzheimera" - potrafila wychodzic i "szukac domu" - utopila sie w koncu w
pobliskiej rzece.

O wyniki z sekcji zwlok prosze pytac w Lubanskim Centrum Medycznim - jest to
rozbita prywatna jednostka , z niezaleznym , chyba rowniez sprywatyzowanym
juz prosektorium, dokumentacja medyczna zostala zniszczona w procesie
prywatyzacji.

p.s. Jezeli niemozliwe jest uleczenie mnie, i nastapi zgon, prosilbym o nie
niszczenie moich zwlok i przekazanie ich na rzecz losowo wybranego osrodka
medycznego na swiecie w postaci zakonserwowanej w formalinie.

Pozdrawiam.

5. Data: 2007-11-23 11:37:40

Od: "JS" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

IMO masz raczej teraz atak psychotyczny i tak naprawde ktos z reala
powinien sie Tobą zająć i zaopiekowac zebys nie odstawił za dużo dziwnych
rzeczy. Technicznie sprawa jest prosta ktos dzwoni po lekarza albo karetkę
lakarz daje ci lekarstwo a pozniej opieka w szpitalu jakis czas. Nie jest
to supermile ale da sie przezyc - ja nie jestem psychiatrą ani formalnie
jakims spolecznikiem tak ze nie wiem dokladnie, nie wczytywalem sie tez
zbytnio w twoją historie, jesli faktycznie masz tą dyskineze po haloperidolu
itp no to costam, niech ci dadzą bezpieczne lekarstwo.

JS

6. Data: 2007-11-23 12:12:33

Od: "JS" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zbytnio w twoją historie, jesli faktycznie masz tą dyskineze po haloperidolu
> itp no to costam, niech ci dadzą bezpieczne lekarstwo.

Wysłalem maila do MOPsu w Lubaniu jaki znalazlem w necie, ciekawe
czy jakos zareagują. Lepiej wydaje mi sie zrobic jednak cos w tej sytuacji
niz nic nie robic.

7. Data: 2007-11-23 14:59:12

Od: "JS" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wysłalem maila do MOPsu w Lubaniu jaki znalazlem w necie, ciekawe
> czy jakos zareagują. Lepiej wydaje mi sie zrobic jednak cos w tej sytuacji
> niz nic nie robic.

Olali mnie albo nie odbierają maili. Moze ktos z grupy zadzwni
spokojnie i tresciwie do jakiejs placowki medycznej w tymże
Lubaniu czy tez sprobuje odnalezc lekarza naszego pacjenta
w Boleslawcu. Moim zdaniem czlowieka warto by zobaczyc
czy nic mu nie jest, nie zaszkodzi wyslac sanitariusza czy wszystko
ok. Co do mnie nie mam telafonu - a weekend nie bede mial netu.
Ty zas Piotrze Slawinski ew powinienes sam sie buchnac do jakiegos
swojego kumatego lekarza jesli masz takiego a nikt z twojej rodziny
niezbyt sie ku temu kwapi. :-/ Nie ?

JS - aktyvista od kiedy jemu samemu odbilo pare lat temu ;-)

8. Data: 2007-11-24 04:59:39

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JS wrote:

> Olali mnie albo nie odbierają maili. Moze ktos z grupy zadzwni
> spokojnie i tresciwie do jakiejs placowki medycznej w tymże
> Lubaniu czy tez sprobuje odnalezc lekarza naszego pacjenta

przeszlo samo,trzeba bylo zrobic lewatywe i strawic toksyny wydzielone przez
umierajace stado nicieni i gliste ludzka.

z moim metabolizmem trzeba bylo jesc b6, b3, b1, i q10 , w dosc duzych
ilosciach, tak zeby zdetoksyfikowac co sie da zanim zatruje krew przez
wrzody/krew musiala byc nasycona i uklad immunologiczny zwarty i gotowy

ps. wycieczek do 'lekarzy' - podawanie haloperidolu przy zatruciu
pokarmowym. oraz odebanie 'niepoczytalnemu' pacjentowi lekow ktorymi
probowal on zwalczyc jej objawy (zostaly na oddziale w Boleslawcu, moze
komus sie przydadza w przyszlosci a piguy sie czegos nauczyly po takiej
akcji)
powodujacym psychoze to chyba jest troche niezbyt, hamuje czynnosc tarczycy
i utrudnia detoksyfikacje

na to ze przeciwpsychotyki nie dzialaja wpadlem bardzo szybko, zreszta mozna
bylo sprawdzic historie choroby gdzie wyraznie pisalo ze psychiatra bez
obaw wypisywal mi przeciwpsychotyki do domu i nie zazywalem ich regularnie
oraz nie powodowaly wczesniej poprawy....

next time bede juz wiedzial co robic, dzieki za pomoc

Sterylnosc-normy-gabinet dentystyczny
uderzenie w krtań
testy na adrenochrom i dopachrom oraz adrenochromowa teoria schizofrenii
hebefrenik z zamilowaniem do ekstrementow poszukiwany (diagnoza z kupy)
Zgaga po myciu zębów.