smakowite adresy w intenrecie

1. Data: 2001-02-05 19:12:57

Temat: smakowite adresy w intenrecie
Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

jakie znacie?

ja ostatnio wpadla na adres dla lasuchow tj. www.desery.prv.pl -
czujecie - tylko desery i to jeszcze posegregowane: z lodówki, z szafeczki,
z piekarnika:)))

--

Rena lub Gregor*

MOJE AUKCJE:
http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=86312

*) niepotrzebne skreślić :)))

1. Data: 2001-02-14 11:01:39

Temat: Odp: smakowite adresy w intenrecie
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rena <r...@a...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3a7efa72$...@n...vogel.pl...
> [...]
>
> ja ostatnio wpadla na adres dla lasuchow tj. www.desery.prv.pl -
> czujecie - tylko desery i to jeszcze posegregowane: z lodówki, z

Ja nie wiem ostatnio przesladuje mnie pech w kuchni. Wczoraj przygotowalam
Gratin z czerwonych owocow wlasnie z tej stronki i nic mi sie nie udalo.
Wyszla czerwona truskawkowa pacia, z plywajacymi owocami. Pachnialo pieknie,
dzieci czekaly na deser, a tu klapa, nie do zjedzenia, wizualnie odpychajace
:-((
Asia

1. Data: 2001-02-14 13:38:10

Temat: Re: Odp: smakowite adresy w intenrecie
Od: GB <g...@n...usa.net> szukaj wiadomości tego autora

Asiunia wrote:

> [...]
> dzieci czekaly na deser, a tu klapa, nie do zjedzenia, wizualnie odpychajace

A czy te truskawki aby byly swieze? Bo gratin robi sie wylacznie ze
swiezych owocow.

Pozdrawiam--
GB

1. Data: 2001-02-14 14:16:30

Temat: Odp: Odp: smakowite adresy w intenrecie
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik GB <g...@n...usa.net> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...usa.net...

> A czy te truskawki aby byly swieze? Bo gratin robi sie wylacznie ze
> swiezych owocow.
>
> Pozdrawiam--
> GB

No nie, z mrozonych. gdzie ja dostane o tej porze roku swieze, smaczne
truskawski, sa swieze, ale z wata w srodku:-)) Czyli to bylo przyczyna? A
mozesz mi powiedziec, jakiej konsystencji powinien byc gratin, czy to sie
zapiecze czy jednak cos powinno plywac?

Asia z pozdrowieniami

1. Data: 2001-02-14 14:59:24

Temat: Re: Odp: Odp: smakowite adresy w intenrecie
Od: GB <g...@n...usa.net> szukaj wiadomości tego autora

Asiunia wrote:

> [...]
> mozesz mi powiedziec, jakiej konsystencji powinien byc gratin, czy to sie

Z mrozonych owocow wydziela sie dodatkowo woda - dlatego 'plywalo' :-)).
Zamien truskawki na cos swiezego - nie wiem, moze brzoskwinie? Nie
czerwone, ale tez dobre :-). Poza tym konsystencja jest taka, jakbys
owoce polala bardzo gestym jogurtem (przynajmniej mi taki wychodzi :-))
Uwazam, ze to bardzo zacny deser - aromatyczny, delikatny i nie za slodki...

GB

Babka ananasowa
cykoria
Chleb serowy (pycha, ale...)
Re: Ryz na sypko bez przypalenia (sprawdzone!!)
sałatki