Babka ananasowa

1. Data: 2001-02-05 16:40:59

Temat: Babka ananasowa
Od: Marcin Helinski <h...@m...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorwalem sie do zeszytu z przepisami mojej zony, wiec podam przepis na
pyyszna babke ananasowa.

BABKA ANANASOWA

Skladniki:

2 szkl. maki tortowej
1.5 szkl. cukru
6 jajek
1 lyzeczka proszku do pieczenia
Sok z calej puszki ananasow

Wykonanie:

Jajka + cukier ubijamy dodajac co jakis czas make i sok.
Jak bedzie ladna konsystencja dodajemy proszek do pieczenia i ubijamy
chwile.
Ciasto wlewamy do formy. Piec w temp. 200 st. okolo 45 minut.

Smacznego :)

pozdrawiam
Marcin

1. Data: 2001-02-05 17:48:33

Temat: Re: Babka ananasowa
Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

> BABKA ANANASOWA

a na jakom to forme??? czy taka jak do babek? ale wtedy jakiej wielkosci? i
czy mozna w duzej formie upiec? taka np. 26x36cm?

--
pozdry Monika

1. Data: 2001-02-05 23:57:50

Od: JD <j...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Helinski wrote:

> BABKA ANANASOWA
> Skladniki:
>
> .....Sok z calej puszki ananasow
> pozdrawiam
> Marcin

Puszki bywaja rozne. Tak "na oko" to ile tego soku coby mi zupa nie
wyszla?
pozdr.jd.

1. Data: 2001-02-06 06:23:31

Od: Marcin Helinski <h...@m...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

maua piegowata wrote:

> a na jakom to forme??? czy taka jak do babek? ale wtedy jakiej wielkosci? i
> czy mozna w duzej formie upiec? taka np. 26x36cm?

Moja zona piecze w okraglej formie do babki - tak na oko 20 cm srednicy
- taka zwykla, nie znam sie na formach tak dobrze. W innych nie
probowalismy, ale moze warto poeksperymentowac.

Aha, dosyc czesto zdarza sie zakalec. Nie wiem od czego to zalezy, ale
jak sie zdarzy to ja jestem w siodmym niebie. :) W tej babce zakalec
jest pycha...:)

pozdrawiam
Marcin

1. Data: 2001-02-06 09:05:44

Od: Marcin Helinski <h...@m...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

JD wrote:

> Puszki bywaja rozne. Tak "na oko" to ile tego soku coby mi zupa nie
> wyszla?

Nie jestem pewien, ale to chyba taka puszka 420g. Taka z krazkami
ananasa. Nie wiem ile soku z tej puszki wyjdzie - pewnie okolo szklanki.

pozdrawiam
Marcin

cykoria
Chleb serowy (pycha, ale...)
Re: Ryz na sypko bez przypalenia (sprawdzone!!)
sałatki
pierogi leniwe