smalec pytanko

1. Data: 2002-10-02 12:04:23

Temat: Re: smalec pytanko [OT]
Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

slonko wrote:

> To moze ja sie przy okazji spytac, jak sprawdzic, czy slonina nie jest z
> knura. Ja sie na tym nie znam, ale kolezanka mi mowila, ze smalec z takiej
> sloniny okropnie smierdzi i nie da sie go jesc.

Zaczynam rozumiec czemu moja slonina podczas wysmazania tak potwornie
smierdziala :(
pzdr
agi

1. Data: 2002-10-02 12:18:14

Temat: Re: smalec pytanko
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2 Oct 2002 12:01:53 +0200, "Wkn" <w...@w...pl> wrote:

>czesc
>
>powiedzcie mi, czy to prawda, co uslyszalam o smalcu. Od pewnego czasu za
>chiny ludowe nie moge zrobic smalcu, ktory porzadnie zastyga. Jest tak samo
>smaczny, ale troche miekki, mimo ze stoi w lodowce.
>No i uslyszalam od znajomej, ze to wina smalcu, ze jej tacie, ktory robi
>smalec od kilkunastu lat tez wychodzi taki miekkawy. To o co tu tak naprawde
>chodzi???
>
>dzieki z gory
>wkn

zdaje sie, ze Mechcia miala takie problemy i nie pamietam, co jej
doradzono.....

Moze M. pamieta

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-10-03 20:14:59

Od: "halszczak" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> no trudno, nie bede sie tym przejmowac, bo smak ma jak trzeba i wczoraj
> pochlonelismy caly bochenek chleba z tym smalcem, z ogorkiem swiezym i
> kiszonym. Do piwa bylo jak znalazl :)
>
> wkn

A przepraszam, robićie z " extra dużymi kawałkami owoców"?
Artur

1. Data: 2002-10-03 20:33:44

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "halszczak" <h...@i...pl> napisał w wiadomości

> A przepraszam, robićie z " extra dużymi kawałkami owoców"?
> Artur

byc moze mi dzisiaj cos spadlo na glowe, ale nie rozumiem...

wkn

1. Data: 2002-10-10 14:47:20

Od: "halszczak" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Normalnie, słoninkę zamiast mielić się kroi i wychodzą "extra duże kawałki
owoców".
Smacznego
Artur

carbonara - lekko OT:)
No to jak? Robić bigosik? ;-)
babka ziemniaczana
Polska-Chorwacja
Chylę czoło przed autorką zimowej sałatki z buraków z papryką :)))