smażony pleśniak

1. Data: 2002-02-07 13:18:34

Temat: smażony pleśniak
Od: "marta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:)
Czytuję listę od jakiegoś czasu i baaardzo mi się podoba, chociaż mistrzem
kuchni raczej, a nawet na pewno nie jestem:)
A dzisiaj tak sobie myślę i nic nie mogę wymyślić - mój TZ ma dziś urodziny
i umysliłam sobie zrobić smazonego pleśniaka z jakimś sosikiem. Przepis
przewiduje, ze sosik, czy jak to nazwać robi się z pomidorów, cebulki,
pieczarków - pychota. Sęk w tym że TZ nie lubi ani pomidorów ani cebuli:(
Może ktoś doradzi z czym mozna podać ten serek, żeby nie było strzasznie
zwyczajnie....

Pozdrowienia:)))
marta

1. Data: 2002-02-07 13:23:06

Temat: Re: smażony pleśniak
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik marta <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a3tuqg$htn$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Może ktoś doradzi z czym mozna podać ten serek, żeby nie było strzasznie

A ja juz myslalam, ze masz nowy rewelacyjny przepis na ciasto
plesniak... ;-))
Co do sera, to nie znam sie na tym...

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-02-07 13:27:50

Od: "marta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja juz myslalam, ze masz nowy rewelacyjny przepis na ciasto
> plesniak... ;-))

:)))
na pieczeniu nie znam się wcale:)

1. Data: 2002-02-07 13:33:45

Od: Pawel Hadam <P...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

marta wrote:

> Może ktoś doradzi z czym mozna podać ten serek, żeby nie było strzasznie
> zwyczajnie....

Czyli ma byc NIEzwyczajne. Smaczne nie musi byc ??? :)))
To moze z dzemem i musztarda :)))

Hadzio

1. Data: 2002-02-07 13:45:38

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Może ktoś doradzi z czym mozna podać ten serek, żeby nie było strzasznie

W czasie ubiegłych wakacji jadłam w knajpce (notabene "Ewa" w Sasinie).
smażony camembert (panierowany on był) z dodatkiem Zurawiny. Było to
obłędnie pyszne. Może tak?...
Pozdrawiam
AniaK

Rymowanki & przysłowia kulinarne