smietana i oshin

1. Data: 2001-10-18 08:51:47

Temat: smietana i oshin
Od: oshin <b...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

wicie, juz mi rece opadaja :(
co jakas potrawa ze smietana, to ta frania sie wazy
kombinuje, raz uzywam takiej, potem innej, dzielnie mieszam, w pelnej
gotowosci potrawe przyrzadzam
nie ma szans
ze sie wazy jak sobie do zupy wlewam, to juz pikus, to moj talez i moj
'serek' mowi sie trudno
ale robilam krem krewetkowy (przepis z grupy) ledwo sie ta maz ze
smietana podgrzala juz sie zwazylo
wczoraj dorsz z porami zapiekalam, sos smietanowy, co sie nachuchalam,
zeby wlac smietane do goracej cebuli to moje, udalo sie!!!
dumna i balda wsadzilam naczynie do piekarnika wyciagam ci ja,
patrze... smietana sie zwazyla
no zeby ja cholera!
:)
czy jest jakis sposob na to (ten z sola znam i stosuje) albo jakas
odmiana smietany co sie kurteczka nie zwaza?

w desperacji pozdrawiam
oshin
http://szanty.art.pl/~bydnorz
kliknij i nakarm glodne dzieci! http://www.pajacyk.pl
--
Honore de Balzac
Kobiety wmawiaja zawsze w mezczyzn, z ktorych zrobily baranow,

1. Data: 2001-10-18 09:26:11

Temat: Re: smietana i oshin
Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mi sie zawsze danona warza wiec nie kupuje no i jeszcze zanim do zupy to
troche zupy do smietany i nie powinno sie warzyc. A jak chce zeby bylo oki
to smietany nie daje:-))) bo maz moj nie chce jesc jak granulki plywaja:-))
Aga

Uzytkownik "oshin" <b...@a...krakow.pl> napisal w wiadomosci

1. Data: 2001-10-18 09:33:31

Od: "cezary gmyz" <c...@z...dwws.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy jest jakis sposob na to (ten z sola znam i stosuje) albo jakas
> odmiana smietany co sie kurteczka nie zwaza?

Ja mieszam najpierw z letnim wywarem a dopiero potem wlewam do zupy
Czarek

1. Data: 2001-10-18 09:35:10

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik oshin <b...@a...krakow.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:7...@4...com..
.
> [...]
> co jakas potrawa ze smietana, to ta frania sie wazy
> kombinuje, raz uzywam takiej, potem innej, dzielnie mieszam, w pelnej

UHT sie nie wazy podobno.

Wkn

1. Data: 2001-10-18 09:43:49

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wicie, juz mi rece opadaja :(
> co jakas potrawa ze smietana, to ta frania sie wazy

Nie tak dawno oglądałam Makłowicza. On doradzał solenie śmietany. Nie za
bardzo, ale troche soli na nią sypał. I faktycznie mu się nie ważyła.... Może
warto sprobować?
Pozdr,
AP

1. Data: 2001-10-18 09:53:00

Od: oshin <b...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

<a...@p...onet.pl> napisal(a) nam tak:
>Nie tak dawno oglądałam Makłowicza. On doradzał solenie śmietany. Nie za
>bardzo, ale troche soli na nią sypał. I faktycznie mu się nie ważyła....

sprobowalam wlasnie ostatnio, ale niestety nie na wiele sie to zdalo
albo czaruje te smietane, albo mam pecha do jakiejs takiej ... lewej
kupie sobie to UTH moze to cos da, kto wie ...

oshin
http://szanty.art.pl/~bydnorz
kliknij i nakarm glodne dzieci! http://www.pajacyk.pl
--
Wiktor Hugo
Ach! jak Opatrznosc jest wielka! Kazdemu dała swoje cacko:

1. Data: 2001-10-18 10:26:50

Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie tak dawno oglądałam Makłowicza. On doradzał solenie śmietany. Nie za
> bardzo, ale troche soli na nią sypał. I faktycznie mu się nie ważyła....
> [...]

Ja tak robię. Trochę soli do naczynia ze śnietaną i roztrzepuję mątewką.

Ela

1. Data: 2001-10-18 10:45:15

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

oshin, skarbie, od dluzszego czasu z tego powodu uzywam smietany UHT w
kartonikach. Nie warzy sie, nie ma prawa. Sprobuj swoich sil na niej ;)

Margola

1. Data: 2001-10-18 10:56:42

Od: Robert Keller <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

oshin wrote:

> czy jest jakis sposob na to (ten z sola znam i stosuje) albo jakas
> odmiana smietany co sie kurteczka nie zwaza?

ja uzywam plynnej smietany "wysokoprocentowej" ;-) (najczesciej 30%) -
nigdy mi sie nie zwazyla.
Pozdrawiam
Aneta

1. Data: 2001-10-18 12:46:18

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A nikt nie robi tak, zeby wlac do smietany troche goracego plynu z
docelowego gara i rozmieszac? Zwykle to dziala.

Jader

Odp: sos winegret
utopione rogaliki
jak polepszyc jakosc wina ?