a mnie urosly maslaczki

1. Data: 2002-10-06 17:58:16

Temat: a mnie urosly maslaczki
Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zesmy z zonusia taniec radosci odtanczyli, bo w naszym wiosna sadzonym
esie - na przestrzeni kilku arow - zebralismy 29 zdrowiutkich maslaczkow.
Chuchac na nie bedziemy i piescic, zeby bylo wiecej.
Jest to tez wiadomosc dla Smokola, bo urosly wokol sosenek z Sulistrowic.
No a z kim sie podzielic taka radoscia ,jak nie z Wami?
Wojtek Pa

2. Data: 2002-10-07 01:18:54

Temat: Re: a mnie urosly maslaczki
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Wojciech P" <d...@p...com.pl> wrote in message news:anpu3a$cu7$3@news.tpi.pl...
> [...]
> Jest to tez wiadomosc dla Smokola, bo urosly wokol sosenek z Sulistrowic.
> No a z kim sie podzielic taka radoscia ,jak nie z Wami?

Rosna wokol sosenek, rosna. Moja rada - nie zbieraj wszystkich, zostaw kilka,
zeby sie rozsialy. Zobaczysz efekty w przyszlym roku.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2002-10-07 01:26:15

Temat: smokolowi tez ...
Od: "smokol" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Smokol jest również szcześliwym posiadaczem
Sulistrowickich maslaków. W pierwszym roku
było więcej, ale łapczywie je zebrał i spożył drogą
konsumpcji. W trym roku dojechały kolejne sosny,
w przyszłym też dojadą, więc chyba maślaków
nie zabraknie. Ale radochę miałem podobną !!!

smokol :)

4. Data: 2002-10-07 13:01:35

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Sulistrowic.
> No a z kim sie podzielic taka radoscia ,jak nie z Wami?

Wojtku, cieszę się z Wami, tym bardziej Cię namawiam [no wiesz na co].
A zdjęcia zrobiłeś? I nie zbieraj wszystkiego co wyrośnie. Pamiętaj o
dziesięcinie.
;-)))
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

5. Data: 2002-10-07 14:11:21

Od: "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech P" <d...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jest to tez wiadomosc dla Smokola, bo urosly wokol sosenek z Sulistrowic.
> No a z kim sie podzielic taka radoscia ,jak nie z Wami?

zapewne one
podobniez jak slawetna kukurydza
tez maja po 2 metry wysokosci
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

6. Data: 2002-10-07 20:33:51

Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zapewne one
> podobniez jak slawetna kukurydza
> tez maja po 2 metry wysokosci
> ?
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe
>
> o, nie! mialy przyzwoite rozmiary maslakow, a kukurydza, jak Bozie kocham
miala ponad 2 metry, u sasiadow tez taka wysoka - moze to gatunek taki? bo
ona byla pastewna a nie do jedzenia?

Wojtek Pa

7. Data: 2002-10-07 20:35:39

Temat: Re: a mnie urosly maslaczki - Jerzemu
Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> A zdjęcia zrobiłeś? I nie zbieraj wszystkiego co wyrośnie. Pamiętaj o
> dziesięcinie.
> ;-)))
> --
> Pozdr. Jerzy Nowak

zdjec nie zrobilem, bo mi sie nadto rece trzesly z emocji.
Za przypomnienie o dziesiecinie dzieki!

A ze jestes znowu z nami - to sie ciesze...i zostan
Wojtek Pa

8. Data: 2002-10-07 22:21:13

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> miala ponad 2 metry, u sasiadow tez taka wysoka - moze to gatunek taki?
bo
> ona byla pastewna a nie do jedzenia?

Tzw. koński ząb?
;-)))
Sam nie wiem, właśnie leży mi w lodówce tacka z kukurydzą (druga), po
pierwszej niukt nie ma na nią ochoty, taka by;la słodka!!!
Kiedyś narzekałem na znaną firmę, że robi zbyt słodką; ta ich przerosła!!!
Kto ma pastewną na zbyciu?
;-)))

9. Data: 2002-10-07 22:31:27

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ze jestes znowu z nami - to sie ciesze...i zostan

Baterie mi siadają, a nie wiem gdzie nowe kupić bo nietypowe?
;-)

10. Data: 2002-10-08 07:27:15

Temat: Re: smokolowi tez ...
Od: "Andrzej Błotnicki" <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> konsumpcji. W trym roku dojechały kolejne sosny,
> w przyszłym też dojadą, więc chyba maślaków
> nie zabraknie. Ale radochę miałem podobną !!!

Witam
Czy to Sulistrowice k. Ślęży?
Mieszkam 5 km od Sulistrowic i u mnie też się pojawiły się maślaki :)
Mało tego urosły też kozaki i to w małym i młodym (4 letnim) sadzonym przeze
mnie zagajniku

Pozdrawiam
Andrzej

slowo o jabluszkach.