soczewki korekcyjne - powloka antyodblaskowa

1. Data: 2009-06-25 12:33:38

Temat: soczewki korekcyjne - powloka antyodblaskowa
Od: "R.M." <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Stoje przed wyborem kupna soczewek z powloka antyodblaskowa lub bez
(zwykle mineralne), w sklepie "bez" wolaja 60zl, a z powloka 120zl
wydaje mi sie to dosc drogo, w zwiazku z tym mam pytanie, czy ktos z was
korzysta z powloki antyrefleksyjnej i moze powiedziez, ze faktycznie
obraz jest lepszy przy pracy z laptopem, czy warto kupowac z powloka?

pozdrawiam,
R.M.

2. Data: 2009-06-27 22:39:01

Temat: Re: soczewki korekcyjne - powloka antyodblaskowa
Od: MacAaron <r...@s...niet.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

R.M.:

> [...]
> korzysta z powloki antyrefleksyjnej i moze powiedziez, ze faktycznie
> obraz jest lepszy przy pracy z laptopem, czy warto kupowac z powloka?

Jeśli powłoka jest dobra, to moim zdaniem warto -- różnica kolosalna,
praktycznie nie widać odbić. A co to za soczewki?

Pozdrawiam
MacAaron

3. Data: 2009-07-02 09:08:55

Od: "R.M." <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

MacAaron wrote:
> Jeśli powłoka jest dobra, to moim zdaniem warto -- różnica kolosalna,
> praktycznie nie widać odbić. A co to za soczewki?

jzo

seczewki korekcyjna - powloka antyodblaskowa
amoniakowy zapach potu
streptococus agilactae - w ciąży
powybijane palce
pytanie