sofy mebelplast?

1. Data: 2005-05-06 09:48:43

Temat: sofy mebelplast?
Od: "ytorkin [wawa]" <a...@d...people.usun.to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Poszukuje od jakiegoś czasu jakieś sofy i fotela do mieszkania. Jako, że
gustuje w prostych kształtach to skazany jestem na ogromne ceny. Aż tu
trafiłem na ofertę mebelplast, jest jeden interesujący mnie model. W związku
z tym mam pytanie. Ma ktoś coś tej firmy? Jak to się sprawuje? Czy taki sam
badziew jak z Ikei czy wykonanie i wykończenie jest bardziej trwałe?

Pozdrawiam Arek

2. Data: 2005-05-06 11:48:06

Temat: Re: sofy mebelplast?
Od: "optyk" <o...@o...optyk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ytorkin [wawa]" <a...@d...people.usun.to.pl> napisał w
wiadomości news:d5fepk$bnt$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> związku z tym mam pytanie. Ma ktoś coś tej firmy? Jak to się sprawuje? Czy
> taki sam badziew jak z Ikei czy wykonanie i wykończenie jest bardziej

Mam może już z rok narożnik model Oslo. Taki poduszkowiec, na poduchy i
wszelkie elementy nałożony jest pokrowiec, materiał jasny w kwiaty :) Nie
wiem jaki badziew jest z Ikei. Ten materiał był chyba z tańszych grup
cenowych, trochę się już mechaci w miejscach gdzie sie zazwyczaj siada ale
jak żona przejechała odkurzaczem to ładnie zeszło zmechacenie. Sprawuje się
spoko, nawet wygodne są te poduchy, co mnie zaskoczyło trochę. A tak poza
tym to jak to mebel, sobie stoi i wygląda.

--
optyk

Zakup mebli kuchennych warszawa
Zatkana umywalka co zrobić?