sokowirówka

1. Data: 2000-07-18 07:06:03

Temat: sokowirówka
Od: m...@b...pl (Iwona Maszczyńska-Konieczny) szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.

W prezencie ślubnym uraczono mnie sokowirówką z mikserem, może ktoś ma
jakieś ciekawe propozycje na wykorzystanie takiego urządzonka, bo moja
inwencja twórcza kończy się na soczku z marchewki.

Pozdrawiam
Iwona

1. Data: 2000-07-18 11:07:38

Temat: Re: sokowirówka
Od: "M.W." <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona Maszczyńska-Konieczny napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>jakieś ciekawe propozycje na wykorzystanie takiego urządzonka, bo moja
>inwencja twórcza kończy się na soczku z marchewki.

I wlasnie chodzi o to zeby ten soczek PIC ;-)))))))
a dalej to jak w tym dowcipie o zajaczku ....

Marek

1. Data: 2000-07-18 13:57:37

Od: e...@a...com (Evajp) szukaj wiadomości tego autora

>W prezencie ślubnym uraczono mnie sokowirówką z mikserem, może ktoś ma
>jakieś ciekawe propozycje na wykorzystanie takiego urządzonka, bo moja
>inwencja twórcza kończy się na soczku z marchewki.

hmm. Ja specjalnie kupilam sobie sokowirowke TYLKO i wylacznie aby miec ten
soczek z marchewki. No ale jak ktos ma pomysl na jakies "uboczne"
wykorzystanie sokowirowki to ja tez jestem chetna.

<eva>
http://hometown.aol.com/evajp/index.html

1. Data: 2000-07-18 15:14:03

Od: Robert Keller <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Evajp wrote:

> [...]
> soczek z marchewki. No ale jak ktos ma pomysl na jakies "uboczne"
> wykorzystanie sokowirowki to ja tez jestem chetna.

Ciekawie smakuja tez soki z marchewki i jablek, samych jablek, oraz marchewki i
burakow czerwonych (oczywiscie ilosciowo mniej burakow niz marchewki, bo
wychodzi za slodki). Innych kompozycji owocowo-warzywnych nie probowalam, gdyz
nie lubie np. selera i pietruszki (te soki to: marchew+seler+pietruszka,
seler+dynia+jablka). Moze kiedys sie przemoge i zrobie te ostatnie, ale na
dzien dzisiejszy polecam tylko te pierwsze, wielokrotnie przetestowane. Dodam
jeszcze, ze dzieki sokowirowce profanuje placki ziemniaczane. Nie krzyczcie,
ale z lenistwa wrzucam ziemniaki do sokowirowki, a potem do "utartych" dodaje
tyle soku, ile chce, potem cala reszta i mam placki...
Pozdrawiam
Aneta

1. Data: 2000-07-18 21:15:46

Od: "Joanna Siekierska" <k...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry, Grupo,
jestem tu nowa, ale rownie smakowitych wiadomosci nie widzialam nigdzie.
Mam nadzieje, ze sie tu przyjme. Z pokora wyslucham cennych uwag nt.
wspolzycia zgodnego i apetycznego.
Odnosnie ziemniakow i sokowirowki - tez stosowalam, dopoki wirowka nie
zrobila sie zbyt ruchliwa. Lubie placki, a nie mialam czasu trzec. Mimo
odcisniecia byly pyszne. Teraz nie robie, bo wirowka sie spalila.
Inne - niejedzeniowe juz zastosowanie - to kosmetyka. Jesli ktos ma problem
z wlosami (wypadaja, spalone trwala lub farba, sa rzadkie, matowe i
wszelkie inne problemy), to nie ma lepszej kuracji niz sok z czarnej rzepy
(nie bialej). Stosowalam baardzo dawno temu, skutecznie. Trzec rzepy mi sie
nie chcialo, bo chrzan jest wprawdzie jeszcze lepszy, ale rzepa tez
niewasko daje po nosie.
Jesli ktos ma cierpliwosc, to po paru tygodniach efekty sa.
Pozdrowienia - Joanna

Robert Keller <n...@k...net.pl> napisał(a) w artykule
<3...@k...net.pl>...

1. Data: 2000-07-19 04:40:57

Od: "f." <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Evajp <e...@a...com> wrote in message

> [...]
> soczek z marchewki. No ale jak ktos ma pomysl na jakies "uboczne"
> wykorzystanie sokowirowki to ja tez jestem chetna.

Ponoc mozna w niej trzec kartofle na placki ziemniaczane... ale ja osobiscie
nie probowalem.
F.

1. Data: 2000-07-19 06:00:55

Temat: Odp: sokowirówka
Od: "Dorota" <b...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

super, ja ostatnio robilam placki w blenderze, mysle ze sokowirowka sie
lepiej sprawdzi.

Użytkownik Robert Keller <n...@k...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@k...net.pl...

1. Data: 2000-07-20 10:06:29

Od: m...@b...pl (Iwona Konieczny) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>ale z lenistwa wrzucam ziemniaki do sokowirowki, a potem do "utartych" dodaje
>tyle soku, ile chce, potem cala reszta i mam placki...

Dzięki pewnie coś wypróbuję, szczególnie pociągające są te placki
ziemniaczane, tarcie ziemniaków zawsze było lekkim koszmarkiem. Co do
selera to też nie lubię, ale muszę to jeszcze przemyśleć, może mi
zasmakuje :-)))))).

Pozdrawiam
Iwona

zabie uda