skrobany tatar

1. Data: 2000-07-18 09:04:34

Temat: skrobany tatar
Od: "krisklos" <k...@m...dmp.corp> szukaj wiadomości tego autora

Chodzil za mna od pewnego czasu tatar (nie chodzi o narodowosc ; ), z
braku maszynki do miesa, tudziez mielonej wolowiny czy metki w okolicznych
sklepach, rozdrobnilem mieso bardziej tradycyjnym sposobem czyli przez
skrobanie. Nie wiem czy orginalnie ma byc to scinanie drobnych kawalkow
miesa, ale w moim przypadku przypominalo to raczej wyciskanie masy miesnej z
wlokien.
W celu usprawnienia pracy pocialem mieso na centymetrowe plastry w poprzek
wlokien i po prawie godzinnej zabawie mialem ok 0,5 kg masy i kilka platow
wlokien praktycznie pozbawionych miesa, a dalej juz tradycyjnie cebulka,
olej, jajko itp.
I musze przyznac, ze warto bylo sie pomeczyc (kot sasiada tez sie ucieszyl z
powodu wlokien)

1. Data: 2000-07-18 11:05:10

Temat: Re: skrobany tatar
Od: "M.W." <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

krisklos napisał(a) w wiadomości: <8l16a2$s97$1@helios.man.lublin.pl>...
> Chodzil za mna od pewnego czasu tatar

Podziwiam twoja cierpliwosc :-))))))

Marek

1. Data: 2000-07-18 13:51:28

Od: e...@a...com (Evajp) szukaj wiadomości tego autora

>, z
>braku maszynki do miesa, tudziez mielonej wolowiny czy metki w okolicznych
>sklepach, rozdrobnilem mieso bardziej tradycyjnym sposobem czyli przez
>skrobanie.

Gdzies czytalam, ze prawdziwy tatar powinien byc recznie siekany. Nastepnym
razem mozesz sprobowac go posiekac takim specjalnym tasaczkiem. Po tym
skubaniu to powinna byc pestka.

<eva>
http://hometown.aol.com/evajp/index.html

1. Data: 2000-07-19 02:43:46

Od: emski <e...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Kiedys widzialem chyba to bylo w Chicago w polskim sklepie jak facet odcial
kawalek
poledwicy i na poczekaniu wlasnie tasakiem posiepal to miesko na tatara dla
kienta
tak ze chyba to jest wlasciwa metoda.

> Gdzies czytalam, ze prawdziwy tatar powinien byc recznie siekany.

sokowirówka
zabie uda
Bzdurne posty
Pytanko(grill i warzywka).