torty

1. Data: 2000-07-18 09:10:53

Temat: torty
Od: "Olga Szpejnowska" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nienawidzę tłustych tortów z kremem na maśle lub margarynie na imieninach u
cioci - ble!!!!!!!!
Kto się ze mną zgadza?
g...@p...onet.pl

1. Data: 2000-07-18 09:17:48

Temat: Re: torty
Od: "Jarek" <n...@u...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

a można się nie zgodzić..? :))))))))

1. Data: 2000-07-18 09:25:30

Od: "asia" <j...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Olga Szpejnowska <o...@p...onet.pl> wrote in message
> nienawidzę tłustych tortów z kremem na maśle lub margarynie na imieninach
> cioci - ble!!!!!!!!
Ja w zasadzie tez nie znosze tego typu tortow, z kremami bez konkretnego
smaku, za to slodkimi do bolu. Na dodatek nie schlodzonych i z lekka sie
rozplywajacych. Jedyny tort, ktory jest naprawde przepyszny to produkcji
mojej mamy. Biszkopt (z proszkiem do pieczenia :)), nasaczony sokiem z
puszki z ananasem lub brzoskwinia, ewentualnie woda+cytryna+cukier. Dwa
rodzaje kremu: owocowy: maslo+dzem niskoslodzony, najczesciej o takim smaku
jak owoce na gorze tortu; i drugo krem: mocno kakaowy. Na gore galaretka i
owoce. I do lodowki. Jak stezeje - boki smaruje reszta kremu kakaowego i
posyuje kokosem. Jest naprawde pyszny. Jeszcze go nie robilam, ale w ramach
kontynuowania tradycji musze kiedys zaczac.
Pozdrawiam
Asia:)

1. Data: 2000-07-18 09:32:08

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Olga Szpejnowska <o...@p...onet.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:xaVc5.14441$p...@n...tpnet.pl...
> nienawidzę tłustych tortów z kremem na maśle lub margarynie na imieninach
> cioci - ble!!!!!!!!

A u wujka?

Jader

1. Data: 2000-07-18 11:33:23

Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
do grup dyskusyjnych napisał:xaVc5.14441$p...@n...tpnet.pl...
> nienawidzę tłustych tortów z kremem na maśle lub margarynie na imieninach

E, tam bajery opowiadasz albo masz pecha.
Asia

1. Data: 2000-07-18 18:08:22

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Olga Szpejnowska <o...@p...onet.pl> wrote:

> nienawidzę t"ustych tortów z kremem na maśle lub margarynie na imieninach u
> cioci - ble!!!!!!!!
> Kto się ze mną zgadza?
> g...@p...onet.pl
;
Najgorsze to jest wykrecic sie od jedzenia takowych, kiedy wszyscy wokol
uwazaja, ze sa pyszne.

Wladyslaw

1. Data: 2000-07-18 21:25:39

Od: "Danka" <j...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

Ja!
Danka

"Olga Szpejnowska" <o...@p...onet.pl> schreef in bericht

1. Data: 2000-07-18 21:26:18

Od: "Danka" <j...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

Swieta racja!
Danka

1. Data: 2000-07-19 16:40:54

Od: "Fred" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nienawidzę tłustych tortów z kremem na maśle lub margarynie na imieninach
> cioci - ble!!!!!!!!
> Kto się ze mną zgadza?

hehe ;) jak bylem maly, to lubilem tylko ten krem ;)
a teraz?
chyba tylko smak na sekacza mi zostal ;)

1. Data: 2000-07-21 08:56:42

Od: "Przemyslaw" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Wladyslaw Los" <w...@t...com.pl> napisal w wiadomosci

> ;
> Najgorsze to jest wykrecic sie od jedzenia takowych, kiedy wszyscy wokol
> uwazaja, ze sa pyszne.
>
> Wladyslaw

Wychodze zwykle na ostatniego chama, kiedy otwarcie mowie "za torcik z
margarynka dziekuje" :)))

Przemyslaw

skrobany tatar
sokowirówka