sół gorzka

1. Data: 2005-07-24 18:01:02

Temat: sół gorzka
Od: "Master" <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, dziś przygotowując się do głodówki chciałem przeczyścić się solą
gorzką. Pełniutką łyżkę stołową tejże rozpuściłem w szklance wody i wypiłem.
To było 4 godziny temu, a mnie trochę powykręcało w środku i nic. Czy to
normalne? Może powinienem wziąć tego więcej?

2. Data: 2005-07-25 08:46:27

Temat: Re: sół gorzka
Od: Konrad <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Master napisał:
> [...]
> To było 4 godziny temu, a mnie trochę powykręcało w środku i nic. Czy to
> normalne? Może powinienem wziąć tego więcej?

no pewnie, weź se jeszcze ze 2 takie działki tej solil to dopiero będzie
efekt.

Bol w klacie
odwarstwienie siatkówki - pytanie na pozor bez sensu
depresja?
Szczepionka na swinke i różyczke
Leki na nadcisnienie a impotencja.