Szczepionka na swinke i różyczke

1. Data: 2005-07-24 13:56:41

Temat: Szczepionka na swinke i różyczke
Od: "Mateusz \(skubbi\)" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy są wogóle takie szczepionki? Ja mam 15 lat i jeszcze nie chorowalem na
TO, a i już chyba bym nie chciał. I jakie są ewentualnie koszty szczepienia
+ okres "ważności" znaczy na ile lat wystarczają?

Leki na nadcisnienie a impotencja.
gastroskopia ze znieczuleniem ogólnym
Materiały i pokmoc w pracach z medycyny
biegunka wirusowa