Leki na nadcisnienie a impotencja.

1. Data: 2005-07-24 11:20:30

Temat: Leki na nadcisnienie a impotencja.
Od: "Henry" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 32 lata i od 1,5 roku regularnie zazywam tabletki na nadcisnienie.
Niestety ale odbilo sie to na mojej sprawnosci seksualnej. Zazywalem
m.in. CAPTOPRIL 12,5mg , ENAP H, BETALOC ZOK 50 ale zmiana tabletek nie
spowodowala poprawy w meczacym mnie temacie. Lekarz (POZ)prowadzacy
bezradnie rozklada rece. Czy rzeczywiscie jestem skazany na porazke?
Czy byc moze brak mu wiedzy o srodku ktory by nie powodowal takich
skutkow ubocznych? Mam do niego zaufanie ale czuje ze powoli przegrywam
w zyciu cos waznego... Jest tu ktos kto moze cos poradzic?

Tomek.

2. Data: 2005-07-25 19:58:33

Temat: Re: Leki na nadcisnienie a impotencja.
Od: KM <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Henry wrote:
> [...]
> bezradnie rozklada rece. Czy rzeczywiscie jestem skazany na porazke?
> Czy byc moze brak mu wiedzy o srodku ktory by nie powodowal takich

Beta-bloker (z wymienionych przez ciebie BETALOC ZOK) jest najpewniej
tego przyczyną. To świetna grupa leków o wielu korzystnych działaniach
na układ sercowo-naczyniowy ale u mężczyzn często jest przyczyną
nieszczęścia...

Co można zrobić, spróbować innego beta-blokera (np. bisoprolol,
celiprolol) lub leku z innej grupy np. blokery wapnia, diuretyki. Na
szczęście jest ich trochę i można dobrać ci leczenie.
Nawiasem, ciekawe czy gdyby dany zestaw leków odbierał ci wzrok a
istniałby inny nie powodujący tego skutku ubocznego lekarz POZ też
rozkładałby tylko bezradnie ręce ?

gastroskopia ze znieczuleniem ogólnym
Materiały i pokmoc w pracach z medycyny
biegunka wirusowa