MM - brzuszek

11. Data: 2003-02-07 16:27:01

Temat: sory
Od: "Mietek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sory, że pytam. DO znam z autopsji, listę zacząłem dopiero czytać, ale
proszę o odpowiedź co to jest MM i BMI ?
pozdrawiam
Mietek

12. Data: 2003-02-08 16:12:42

Temat: Re: sory
Od: "Teres" <T...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mietek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> sory, że pytam. DO znam z autopsji, listę zacząłem dopiero czytać, ale
> proszę o odpowiedź co to jest MM i BMI ?
Dieta Montignac www.montignac.prv.pl, a BMI to hmm współczynnik hmm otyłości
? Sam za bardzo nie wiem, ale to bodajże waga(kg)/wzrost(cm)^2 nadwaga
zaczyna się od powyżej 25, w sam raz jest 20-25

Pozdrawiam,
Teres

13. Data: 2003-02-12 17:40:54

Temat: Re: MM - brzuszek
Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Ja jestem na MM od początku roku i też nadal mam brzuszek. Zauważyłam, że
chudnę głównie w biodrach, pupie i nogach (też dobrze :-) ). Dodam, że przy
wszelkich wcześniejszych próbach ograniczania jedzenia, było zazwyczaj na
odwrót (pewnie "chudłam" głównie w jelitach).

Gosia

14. Data: 2003-02-12 19:56:08

Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Hejeczka;-)
>
> Zdecydowanie ćwiczenia albo jakakolwiek aktywność fizyczna. Skóra będzie
> lepiej wyglądała, mięśnie się pojawią i jednocześnie polepszy się Twoja
> przemiana materii... Same plusy, polecam...
>
> Kaliope
> (biegająca na siłownie, jeżdżąca na rowerku stacjonarnym i czasami nawet
> pływająca w baseniku, a teraz rozważam aquaaerobic, jakaś odmiana by się w
> końcu przydała;-))))

Może karate? Karatecy mają niezłe brzuszki

Talia
Głód na słodycze !!!!
MM - prośba o wsparcie [długie]
MM w "Naj"