sos do spaghetti cukiniowy (P)

1. Data: 2002-09-01 19:04:54

Temat: sos do spaghetti cukiniowy (P)
Od: "Anna" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To chyba wkupne się nazywa, ale przepis nie mój (mojej koleżanki), wiec nie
wiem czy sie bedzie liczyć:-)
A zatem: by ugotować aksamitny, pyszny sos do makaronu spaghetti potrzebują
pięknej, jędrnej cukinii, którą obieramy i kroimy w kosteczkę.
Kosteczkę wrzucamy na rozgrzną oliwę, wciskamy czosnek, wlewamy z pół
szklanki tłustej smietany (niestety jogurt sie warzy), ze trzy łyzki pesto,
sól i pieprz do smaku.
Sosem polewamy ugotowane w "międzyczasie" nitki, oczywiscie al dente.
Celowo nie podaję proporcji, bowiem przepis jest autorski i w oryginale go
nie próbowałam.
Polecam!
Anna

1. Data: 2002-09-01 19:19:26

Temat: Re: sos do spaghetti cukiniowy (P)
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> Celowo nie podaję proporcji, bowiem przepis jest autorski i w oryginale go
> nie próbowałam.
> Polecam!
> Anna
i takie przepisy lubie - zostawiaja pole dla wlasnej fantazji :-)
Herbatka

1. Data: 2002-09-02 20:07:44

Temat: Odp: sos do spaghetti cukiniowy (P)
Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

wyprobowalam - pyszne bylo
dzieki
kaska

Makaron na słodko
smazony serek
Jak zrobic teriyaki sos.
Kuchnia Francuska
(P) zielona sonata dla nielubiacych miesa, ale jedzacych przetwory mleczne