spadek libido

1. Data: 2003-09-10 07:50:07

Temat: spadek libido
Od: "k3j7" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

co moze byc przyczyna calkowitego spadku libido u 30letniego, zdrowego
mezczyzny? do niedawna nie skarzylem sie na jakiekolwiek zaburzenia w tej
sferze. od poltora roku pozostaje w zwiazku z dziewczyna z polki "wierzaca -
praktykujaca" (sam jestem ateista), tak wiec o sexie nie ma mowy,
poprzestajemy na zaawansowanym pettingu. nie mam zaburzen erekcji, nie biore
zadnych lekow, uprawiam sport i prowadze aktywny tryb zycia. dbam o kondycje
fizyczna i psychiczna. kilka tygodni temu zauwazylem stopniowy spadek
zainteresowania sprawami intymnymi, az do calkowitego jego braku.
co moze byc przyczyna takiego stanu rzeczy i jak temu zaradzic ?

2. Data: 2003-09-10 09:59:29

Temat: Re: spadek libido
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "k3j7" <g...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bjmlab$4q1$1@news.onet.pl...
> [...]
> zainteresowania sprawami intymnymi, az do calkowitego jego braku.
> co moze byc przyczyna takiego stanu rzeczy i jak temu zaradzic ?

moze to przez to ze z góry wiesz ze nie bedzie seksu.
przy okazji podziwiam ciebie a jej współczuje.
p.

3. Data: 2003-09-10 10:39:19

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisala:

>moze to przez to ze z góry wiesz ze nie bedzie seksu.
>przy okazji podziwiam ciebie a jej współczuje.

Ja tam bym bardziej zazdroscila niz wspolczula :)))

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

4. Data: 2003-09-10 19:14:34

Od: Jaroslaw Haziak <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

k3j7 wrote:
> [...]
> zainteresowania sprawami intymnymi, az do calkowitego jego braku.
> co moze byc przyczyna takiego stanu rzeczy i jak temu zaradzic ?

Więc po co sie martwisz skoro i tak nie mozesz spółkować z tą kobietą. W
takich razach kiedy nie można "zrealizować" popędu, postrzegam libido
jako uciążliwe i zupełnie niepotrzebne, więc raczej się ciesz z tego.
To trochę tak jakby coś cię swędziało, a nie mógłbyś sie podrapać -
szału można dostać, a tak masz spokój :)

JH

5. Data: 2003-09-11 10:59:12

Od: "Jarek" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zainteresowania sprawami intymnymi, az do calkowitego jego braku.
> co moze byc przyczyna takiego stanu rzeczy i jak temu zaradzic ?

Myślę, że przydałąby się wam wizyta u seksuologa.
Może on jej wytłumaczy, że seks, to nie jest coś od czego się umiera.

Pozdrawiam,
JArek

antykoncepcja po ciąży
Aborcja
krew w moczu
histopatologia na bazie mediastinoskopii
"Szczelina odbytu" - help, bardzo boli!!!