Stopień umiarkowany niepełnosprawności

1. Data: 2003-09-10 07:55:03

Temat: Stopień umiarkowany niepełnosprawności
Od: "cowboy" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Może to pytanie nie na tą grupe, lecz nienalzłem odpowiedniej.
Dostałem na komisji " Umiarkomany stopień niepełnosprawności ". Sam niewiem
czy być zadowolny czy nie. Terz mam szanse na podjęcie pracy w Zakładzie
Pracy Chronionej, lecz dowiedziałem się, że po wejściu do Uni mają być
zmniejszone dotacje z państwa.
Jestem młodym 24 letnim chłopakiem.

Moje pytanie: Czy być zadowolonym z dostanie stopnia niepełnosprawności ?

2. Data: 2003-09-10 20:01:09

Temat: Re: Stopień umiarkowany niepełnosprawności
Od: "wojtek" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy być zadowolonym z dostanie stopnia niepełnosprawności ?

W pewnych warunkach stopień niepełnosprawności daje prawo do świadczeń
socjalnych. Generalnie nie ma powodów do zadowolenia bo jednak masz
stwierdzoną niepełnosprawność.
Praca w zakładzie pracy chronionej jest dostosowana do mozliwości
niepełnosprawnego pracownika. Są tez stanowiska pracy chronionej w
normalnych zakładach. Co do tych dotacji to zmniejszenie nakładów nie
oznacza zmniejszenia dochodów pracownika ale pracodawcy, który ma dotacje z
powodu zatrudniania pracowników z okreslonym stopniem niepełnosp[arwności
lub rencistów.

spadek libido
antykoncepcja po ciąży
Aborcja
krew w moczu
histopatologia na bazie mediastinoskopii