mrowienie

1. Data: 2003-09-10 08:18:01

Temat: mrowienie
Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

od pewnego czasu drętwieje mi prawa ręka. najczęściej rano jak sie budzę
musze lewą ręką rozruszać prawą. ale i tak przez pół dnia (czasami i przez
cały dzień) mam w niej mrowienia. dodam że śpię na plecach tak wiec raczej
nie blokuje krwioobiegu.

--
Aneta

2. Data: 2003-09-10 18:49:59

Temat: Re: mrowienie
Od: d...@i...pl (dino) szukaj wiadomości tego autora

To mo?e byc zwi?zane z kr?gos?upem szyjnym!
Pozdrowienia Dino

--------------------------------------
Wyslano z serwisu FizjoNet. http://www.fizjo.pl/

3. Data: 2003-09-10 19:25:43

Od: "Krystyna" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
przez
> cały dzień) mam w niej mrowienia. dodam że śpię na plecach tak wiec raczej

To kręgosłup szyjny. Zrób sobie zdjęcie rtg. Mam podobne dolegliwości .
Chodzę do specjalisty rehabilitanta / od medycyny manualnej/ i na jakiś
czas mam spokój.
Pzdr Krystyna

Stopień umiarkowany niepełnosprawności
spadek libido