spawdzony przepis na muffinki -poszukuje

1. Data: 2006-09-07 12:06:04

Temat: spawdzony przepis na muffinki -poszukuje
Od: "Kinga Bagińska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie Witam!

Poszukuję sprawdzonego przepisu na muffinki. W Internecie jest mnóswto
przepisów natomiast zależy mi na dobrym, wypróbowanym przepisie z racji tego
że zamierzam upiec muffinki po raz pierwszy. I nie chcę sie do nich zrazić
zwazywszy ze juz mam specjalną silikonową forme do pieczenia tych babeczek.
;)

Bede wdzieczna jak ktos podzieli się ze mną swoim ulubionym przepisem na
muffinki.

Pozdrawiam,
Kinga

2. Data: 2006-09-07 12:37:40

Temat: Re: spawdzony przepis na muffinki -poszukuje
Od: "Gabi" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga Bagińska" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Serdecznie Witam!
>
> Poszukuję sprawdzonego przepisu na muffinki. W Internecie jest mnóswto
> przepisów natomiast zależy mi na dobrym,
wypróbowanym przepisie

Polecam muffinki bananowe z przepisu Kamy, zrobiłam je wczoraj i dzis
musialam robić kolejną porcję 12 muffinek bo okazalo się ze zasmakowały
domownikom bardzo :)
"2 duże banany
1 jajko
1,5 szklanki mąki
0,5 szklanki cukru
1 płaska łyżeczka sody oczyszczonej rozpuszczonej w 2 łyżkach wody
1 płaska łyżeczka proszku do pieczenia
5 dkg rodzynek
2 łyżki masła lub margaryny (rozpuszczone - letnie)

Banany zmiksować dodając cukier, jajko i resztę składników. Wymieszać i
włożyć do foremek papierowych lub na blachę do muffinek. Piec w temp,
180-200°. Porcja na jedną blachę czyli 12 muffinek.
Na końcu polewam czekoladą, ale robiłam też z lukrem cytrynowym, albo z
cukrem pudrem - wszystkie warianty dozwolone. "

>z racji tego że zamierzam upiec muffinki po raz pierwszy. I nie chcę sie do
>nich zrazić zwazywszy ze juz mam specjalną silikonową forme do pieczenia
>tych babeczek. ;)
przyda sie na pewno :)

> Bede wdzieczna jak ktos podzieli się ze mną swoim ulubionym przepisem na
> muffinki.
>
> Pozdrawiam,
> Kinga
Rozdrawiam ,

3. Data: 2006-09-07 12:43:51

Od: "Syla" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

a jak wygląda taka blacha na te muffinki??
może ktoś podrzuci linka??

4. Data: 2006-09-07 12:58:30

Od: "Kinga Bagińska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziekuje za ten przepis! A czy wariant czekoladowo-bakaliowych
muffinek tez jest dobry? Jesli tak to w jakich proporcjach skladnikow. W
zasadzie to trudno mi poiwedziec jakie muffinki sa najlepsze bo jeszcze
zadnych nie mialam okazji skosztowac ;)

Kinga

5. Data: 2006-09-07 14:20:51

Od: "Gabi" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Syla" <s...@x...pl> napisał w wiadomości
>a jak wygląda taka blacha na te muffinki??
> może ktoś podrzuci linka??
bardzo proszę
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/Produc
tDisplay?storeId=19&langId=-27&catalogId=10103&produ
ctId=21063

6. Data: 2006-09-07 23:54:22

Od: "@nn" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga Bagińska wrote:
> Poszukuję sprawdzonego przepisu na muffinki.

Sprawdzonego przez kogo?

> W Internecie jest mnóswto
> przepisów

Czyżby były niesprawdzone?

> natomiast zależy mi na dobrym,

A to, te z internetu nie są dobre?

> wypróbowanym przepisie z

Wypróbowanym przez kogo?

> racji tego że zamierzam upiec muffinki po raz pierwszy.

A gdybyś chciała je upiec po raz drugi, to przepis mogłby być
niewypróbowany?

> I nie chcę
> sie do nich zrazić zwazywszy ze juz mam specjalną silikonową forme do
> pieczenia tych babeczek. ;)

To znaczy, że gdybyś nie miała tej formy, to nawet gdyby przepis okazał się
zły - Ty sie nie zrazisz, czy tak?
W takim razie wyrzuć ją i po problemie.

> Pozdrawiam,
> Kinga

Ja toże
Ania (z gupaffkom)
--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
*** www.madej.master.pl *** zagraj i Ty: http://tinyurl.com/eenks ***

7. Data: 2006-09-08 06:30:24

Od: "Kinga Bagińska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyżbysmy mieli zły dzień a raczej noc sądząc po godzinie wysłanego postu?
Radzę lepiej się wysypiać i może świat sie wyda wtedy troche piękniejszy. Bo
póki co to widze ze szukamy do czego by tu sie przywalic. No coz mi
pozostaje jedynie znowu pogodzic sie z tym ze zlosliwcow na tym swicie nie
malo. Ech...

Kinga

8. Data: 2006-09-08 12:48:48

Od: "@nn" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga Bagińska wrote:
> [...]
> przywalic. No coz mi pozostaje jedynie znowu pogodzic sie z tym ze
> zlosliwcow na tym swicie nie malo. Ech...

Nie wiem jak Wy, ale my mieliśmy i dzień, i noc całkiem udane :-)
To, że Waszego posta odczytaliśmy w ten a nie inny sposób, nie zależało od
tego, że byliśmy niewyspani a od sposobu w jaki Wy go napisaliście. Być może
nie zrozumieliśmy, widać jacyś niekumaci jesteśmy ;)
Pozdrawiamy
My (Ania)

9. Data: 2006-09-08 13:45:52

Od: "Kinga Bagińska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja caly czas czekam na cos zwiazanego z tematyka grupy a dokladniej z
tematem mojego posta. Chyba ze pomylilam grupe... Bo cos malo to sa
kulinarne sugestie... Chyba ze jest jakas ukryta tresc zawarta miedzy
wierszami. ;)

P.S Gratuluje bystrosci umyslu. Co post to coraz bardziej mnie zadziwiasz.
;)

Kinga

10. Data: 2006-09-08 14:17:02

Od: "Gabi" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo dziekuje za ten przepis! A czy wariant czekoladowo-bakaliowych
> muffinek tez jest dobry?
tych nie próbowałam... myślę że też są pyszne.

>Jesli tak to w jakich proporcjach skladnikow.
Sądzę ze podobie...
5dkg bakali
czekoladę do polania po upieczeniu

> zasadzie to trudno mi poiwedziec jakie muffinki sa najlepsze bo jeszcze
> zadnych nie mialam okazji skosztowac ;)
>
> Kinga

Ryba bez panierki - "rozbebłane" cuś
gdzie znajde przepisy